دانلود بازی Max The Curse of Brotherhood برای PC

اولین رای باشید!

Max The Curse of Brotherhood یک عنوان پلتفرمر بسیار زیبا است که در آن باید نقاشی کنید و چیزهای مختلفی بکشید تا راهی برای حل مشکلات و معماهای بازی پیدا کنید. شما به وسیله ماژیک نارنجی رنگ مکس می توانید برای خود پلتفرم هایی روی هوا درست کنید که مسیر تازه ای را به وجود می آورند. همچنین با این کار می توانید آیتم های گوناگونی را جمع آوری کنید. این بازی یک عنوان آزاد در خلق معماها و حل کردن آن ها است. مشکلی که در نسخه قبلی وجود داشت، این بود که ۹۹ درصد معماهای بازی با کشیدن یک نردبان حل می شدند و بازیکنان می توانستند با این کار آیتم های خود را بدست بیاورند و به هدفشان برسند.

 

Max The Curse of Brotherhood-RELOADED

 

 

شاید در ابتدا، روند بازی شما را قانع نکند. ماژیک جادویی مکس قدرت های زیادی دارد و به شما این امکان را می دهد که روی محیط تأثیر بگذارید. به وجود آوردن پلتفرم هایی برای ادامه مسیر، باعث می شوند تا شما بتوانید ماجرای خود را ادامه دهید. این حس تا زمانی ادامه پیدا می کند که قدرت های دیگری پدیدار می شوند. اگر خوب فکر کنید، می توانید چرخی بکشید که به شما در حل معماها کمک می کند و یا نردبانی درست کنید که به وسیله آن به قسمت های بعدی بروید. زمانی هم که به فضاهای جنگلی می رسید، می توانید از محیط استفاده زیادی برای حل معماها بکنید. درخت ها را برعکس کنید یا آن ها را در موقعیت های مختلف قرار دهید تا راه جدیدی برای شما به وجود بیاید. همچنین با حرکت دادن آیتم ها، از حمله کرم های بزرگ جلوگیری کنید و مسیر آن ها را ببندید. در TCoB باید به نقش فیزیک توجه کنید. کارهایی که شما انجام می دهید، نسبت به فیزیک بازی واکنش های گوناگونی از خودشان نشان می دهند و به همین دلیل تجربه های جالبی را بدست خواهید آورد. همچنین این موضوع روی شکل حل معماها تأثیر زیادی می گذارد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP3 or newer

CPU : Dual-Core 1.6 ghz / AMD Dual-Core Athlon 2.0ghz

RAM : 2 GB RAM

Video Card: Intel HD 4000 or better

DirectX: Version 9.0c

Free Disk Space: 2 GB

سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Windows 7 or newer

CPU : Intel Core i3, 1.7ghz or faster

RAM: 4 GB

Video Card: GeForce GT 640 / Radeon HD 6750

Free Disk Space: 2 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

source دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

source دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC دوستانی که مشکل Crash شدن بازی رو دارین ، فایل آپدیت ویندوز رو با توجه به ۳۲ یا ۶۴ بیتی بودن ویندوزتون از لینک زیر دانلود کنین و بعد از نصب ویندوزتون رو ریستارت کنین . با تشکر از کاربر مرتضی

 

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=36805

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود