دانلود بازی Monochroma برای PC

اولین رای باشید!

این بازی درباره ی دو برادر است که شاهد جنایت وحشتناکی بوده اند. این بازی بدون هیچ Cut Scene و یا دیالوگ در بازی با روح شما ارتباط برقرار می کند و با جلوه های بصری عمیق احساسات بازی را به شما القا می کند. این دو برادر با همکاری مدیگر سعی می کنند تا دنیایشان را از استبداد نجات دهند. Monochroma با تلفیق دیوانگی و دلهره ی فیلم های دهه ی ۱۹۵۰ وبا یک دید امروزی، تغییرات جهان و جهانی ثانویه را نشان می دهد که گیم پلی در آن اتفاق می افتد. این بازی تلفیقی از بازی های کودکانه مانند  Abe’s Oddysee و Heart of Darkness با داستان های کلاسیک مانند Red Riding Hood و the Wizard of Oz می باشد. این بازی شباهت های زیادی به عنوان Limbo دارد و تم سیاه و سفید و معماهایی که در بازی وجود دارد یاد آور این عنوان محبوب می باشد.

Monochroma PC-CODEX_Proper

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP or later
Processor: 2GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 Support
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: Direct X 9 Competible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: XP or later
Processor: Core 2 Duo 2GHz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Shader Model 3.0 Support, 512 MB Video Card or better
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 4 GB available space
Sound Card: Direct X 9 Competible
Additional Notes: Core 2 Duo 2GHz or better

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود