دانلود مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ – FIFA World Cup Opening Ceremony 2014

5/5 - (1 امتیاز)

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.
مراسم افتتاحیه جام جهانی در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت محلی در شهرهای  کورینتیانس آرنا و سائوپائولو، برگزار شد که هم اکنون می توانید آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

FIFA.World.Cup.2014.Opening.Ceremony.720p.HDTV.x264-2HD

|نسخه کم حجم HDTV 720p-dLHa-REPACK به پست اضافه شد|

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: کاربران عزیزی که قبل از قرار گیری نسخه REPACK، نسخه فشرده را دانلود کرده اند، لطفا پسوند فایل را از com به .mkv تغییر دهند و سپس فایل رو اجرا کنن. در نسخه REPACK این مشکل برطرف شده است.

 

دانلود نسخه کم حجم HDTV 720p-dLHa-REPACK مراسم:    Direct Link

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود