دانلود پروژه ی آماده نرم افزار افترافکت با عنوان Particle Memories

اولین رای باشید!

پروژه ای آماده برای نرم افزار محبوب افترافکت با عنوان Particle Memories را به صورت رایگان آماده کرده ایم . این پروژه به آسانی قابل ویرایش و شخصی سازی است و برای ساخت آلبوم های حرفه ای و زیبا بسیار مناسب می باشد .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

 

 

source دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PCاین پروژه در نسخه های CS5, CS5.5, CS6 نرم افزار افترافکت قابل استفاده می باشد که داشتن پلاگین Trapcode Particular v2 برای بازکردن کامل این پروژه ضروری است . به تعداد نامحدود می توانید عکس های خود را به آن اضافه کنید . رزولوشن این کار ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد .

 

caution دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 259 مگابایت | لینک کمکی

دانلود پلاگین Trapcode Particular

 

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود