دانلود پچ جدید بازی Pes 2014 با عنوان PESEdit 2014 Patch 4.3

5/5 - (1 امتیاز)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۲ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

به همراه دانلود دیتا پک های بازی به صورت جداگانه

 

 

تغییرات اعمال شده در PESEdit 2014 Patch 4.3 :

PES 2014 Patch 1.13: Includes the latest PES 2014 game update – full online compatibility

Faces: Faces for 10+ players (e.g. Emre Can, Flanagan, Promes)s

World Cup: Costa Rica, Honduras

Premier League: Chelsea, Liverpool, Newcastle

Bundesliga: Bayern München, Berlin, Bremen, Leverkusen, Mainz, Mönchengladbach, Paderborn, Schalke Serie A: Milan, Udinese

Ligue 1: Bordeaux, Lyon, Marseille, Rennes

Other teams: Ingolstadt, PSV, Twente

Other: Fixed minor issues like ball selection in online mode

 

source دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.2 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، به نصب پچ بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2014/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

caution دانلود آهنگ های بازی God of War: Ascension Soundtracks توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 914.8 مگابایت | لینک کمکی

دانلود دیتا پک های بازی به صورت جداگانه

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود