طراحی حرفه ای صفحات مجله با Adobe InDesign CC 2014 v10

اولین رای باشید!

آخرین نسخه نرم افزار این دیزاین با سرعت بیشتر، هوشمندتر و متصل تر عرضه شده است. با استفاده از بهبودهای صورت گرفته در نرم افزار بوسیله ی کد نویسی آن برای سیستم عامل های ۶۴بیتی، حتی پیچیده ترین عملیات نیز سرعت خارق العاده ای پیدا کرده اند. و حال پس از گذار از نسخه CS6 با این قابلیت فوق العاده، شما در نسخه جدید این نرم افزار (CC( می توانید کارهای خود را به اشتراک گذاشته، فونت های خود را از طریق وبسایت ادوبی سینک کرده، و به ویژگی های جدید نرم افزار به محض انتشار آن ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. (در هنگام نصب گزینه "یدعم العربیه" را انتخاب نمایید). در جستجوی فونت های مورد نیاز خود، شما می توانید به بخش Adobe Typekit مراجعه نموده و با توصیف فونت مورد نیاز خود، در آرشیو عظیم شرکت ادوبی به جستجوی فونت دلخواه خود بپردازید و تفاوت های شگرف در طراحی های خود را به سرعت مشاهده کنید.

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توضیحات نصب:

۱- ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.

۲- به آدرس زیر مراجعه کنید.

C:\windows\system32\drivers\etc\hosts  فایل hosts را به صورت نت پد باز کنید و مطمئن شوید موارد زیر در فایل وجود نداشته باشد.

۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lmlicenses.wip4.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lm.licenses.adobe.com

۳- وارد پوشه crack شده و فایل xf-adobecc را اجرا کنید.

۴- حال نرم افزار را نصب کنید و ابتدا گزینه I have purchased و سپس گزینه Sign In را انخاب کنید. وقتی که ارور "به اینترنت متصل شوید" نمایان شد بر روی گزینه Connect Later کلیک کنید.

۵- حال سریالی که در مرحله ۳ دریافت کردید را وارد کنید، و در صورت نیاز دوباره به روش مرحله ۴ عمل کنید.

۶- برنامه را اجرا کرده و بر روی Having trouble connecting to the internet? کلیک کنید، سپس به ترتیب بر روی گزینه های

Offline Activation و Generate a requets Code کلیک نمائید.

۷- سریال نمایان شده را همراه با سریالی که در مرحله ۳ دریافت کردید برای فعال سازی نرم افزار استفاده کنید.

۸- از برنامه خارج شده و فایل disable_activation را در حالت Administrator اجرا کنید.

۹- پس اتمام کامل فعال سازی، دوباره اینترنت خود را متصل کنید و از نرم افزار رایگان لذت ببرید.

 

 

دانلود :                Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود