فیلم های آموزش زبان انگلیسی با عنوان Four Corners Complete Series

اولین رای باشید!

Four Corners مجموعه ای بی نظیر برای افراد بزرگسال و نوجوان می باشد که می خواهند با فرا گرفتن زبان انگلیسی ارتباط بیشتری در زندگی روزمره خود داشته باشند . این درس ها بسیار دلنشین و آسان هستند که توسط روش های علمی ثابت شده ساخته شده اند . Four Corners دارای یک توضیح کامل و مفید از واژگان و گرامر می باشد . زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.

 

 

مجموعه آموزش زبان Four Corners یک دوره کاملا جدید آموزش انگلیسی آمریکایی است که در چهار سطح تنظیم شده است و در بسیاری از آموزشگاههای زبان برای تدریس دوره های آموزشی از آن استفاده می شود. حتی بسیاری از موسسات آموزش این کتاب ها را جایگزینی برای کتاب های Interchenge و Top Notch قرار داده اند.Four Corners یک دوره جامع آموزش زبان است که هر چهار مهارت اصلی زبان را در بر دارد و برای بزرگسالان و جوانانی که قصد دارند از زبان انگلیسی جهت برقراری ارتباطات موثر در زندگی روزمره استفاده کنند، مجموعه ای بسیارایده آل است. هر بخش از Four Cornersشامل ارائه ای واضح و روان از واژگان، دستور زبان، و یک درس کاربردی از انگلیسی روزمره به همراه تمرین های برنامه ریزی شده مهارت های چهارگانه زبانی می باشد. تاکید مجموعهFour Corner در آموزش، در جهت افزایش اعتماد به نفس برای انجام گفتگو و مکالمات روان است. تمرین های Speaking که آخر هر درس آمده است، زبان آموز را قادر می سازند که از نتیجه تحصیل و میزان پیشرفت خود آگاهی کسب کنند.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

دانلود DVD1 در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

دانلود DVD2 در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

دانلود DVD3 در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

دانلود DVD4 در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود