میکس و مونتاژ فیلم ها با Adobe After Effects CC 2014 13.0.0.214

1/5 - (1 امتیاز)

Adobe After Effects یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای مالتی مدیا از شهرت جهانی برخوردار است. این برنامه به دلیل داشتن افکت های متنوع برای ساخت جلوه های ویژه بسیاری از فیلم های معروف دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع بیشترین کاربرد این نرم افزار طراحی جلوهای ویژه است به طوری که اگر یک فیلمساز در قسمتی از فیلم خود به جلوه های ویژه نیاز داشته باشد قطعآ یکی از گزینه های او استفاده از این نرم افزار خواهد بود. همانطور که اشاره شد این برنامه دارای افکت های متنوعی است در واقع تنوع موضوعی افکت های این برنامه بی شمار است چرا که شما در هر زمینه ای که به افکت نیاز داشته باشید، این برنامه در آن زمینه لیستی از افکت های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. از کاربردهای دیگر این نرم افزار علاوه بر پروژه های فیلمسازی، میتوان به ساخت بازی های رایانه ای و همچنین ساخت انیمیشن های ۳ بعدی اشاره کرد که در این زمینه نیز این برنامه از ابزارهای بسیار خوبی برخوردار می باشد. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. در بخش ویرایش فیلم و کلیپ های ویدویی نیز این نرم افزار از ابزارهای حرفه ای برخوردار است به طوری که شما به راحتی میتوانید برای تدوین و مونتاژ یک فیلم از این نرم افزار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ابزارهای ویرایش این نرم افزار تا حدی شبیه ابزارهای نرم افزار پریمر هستند که یکی دیگر محصولات شرکت ادوب در زمینه فیلمسازی می باشد. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است.

| قابل اجرا بر روی سیستم های ۶۴ بیتی |

 

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

سیستم مورد نیاز:

Processor Intel ® Core ™ 2 Duo or AMD Phenom ® II; required to support 64-bit computing
Microsoft ® Windows ® 7 with Service Pack SP 1 (64-bit.), Windows 8 or Windows 8 Pro
۴ GB of RAM, 8 GB recommended
۵ GB of free hard disk space; during installation requires additional free space (installation on removable flash drives is not possible)
Additional hard disk space for disk caching, 10 GB recommended
Monitor resolution 1280 x 900
The system supports OpenGL 2.0

 

توضیحات نصب:

۱- ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و اتصال خود را از اینترنت قطع کنید.

۲- به آدرس زیر مراجعه کنید.

C:\windows\system32\drivers\etc\hosts  فایل hosts را به صورت نت پد باز کنید و مطمئن شوید موارد زیر در فایل وجود نداشته باشد.

۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lmlicenses.wip4.adobe.com
۱۲۷٫۰٫۰٫۱ lm.licenses.adobe.com

۳- وارد پوشه crack شده و فایل xf-adobecc را اجرا کنید.

۴- حال نرم افزار را نصب کنید و ابتدا گزینه I have purchased و سپس گزینه Sign In را انخاب کنید. وقتی که ارور "به اینترنت متصل شوید" نمایان شد بر روی گزینه Connect Later کلیک کنید.

۵- حال سریالی که در مرحله ۳ دریافت کردید را وارد کنید، و در صورت نیاز دوباره به روش مرحله ۴ عمل کنید.

۶- برنامه را اجرا کرده و بر روی Having trouble connecting to the internet? کلیک کنید، سپس به ترتیب بر روی گزینه های

Offline Activation و Generate a requets Code کلیک نمائید.

۷- سریال نمایان شده را همراه با سریالی که در مرحله ۳ دریافت کردید برای فعال سازی نرم افزار استفاده کنید.

۸- از برنامه خارج شده و فایل disable_activation را در حالت Administrator اجرا کنید.

۹- پس اتمام کامل فعال سازی، دوباره اینترنت خود را متصل کنید و از نرم افزار رایگان لذت ببرید.

 

 

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :           Direct Link

دانلود پارت ۲ :           Direct Link

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود