دانلود بازی Sniper Elite 3 Ultimate Edition برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

4.3/5 - (33 امتیاز)

نسخه کامل بازی Sniper Elite 3 Ultimate Edition که تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی را دارا می باشد عرضه شد. این نسخه از بازی به آخرین ورژن خود آپدیت شده است (تا سوم اکتبر ۲۰۱۹)، تمامی DLCها و ۱۳ زبان مختلف قرار داده شده است. برای مشاهده لیست کامل DLCها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد.

دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی Sniper Elite 3 فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

Sniper Elite 3 MULi13 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Sniper-Elite-3-Ultimate-Edition

گیم پلی بازی Sniper Elite 3 تفاوت های زیادی با نسخه های پیشین خواهد داشت، از آنجایی که بازی برای نسل هشتم کنسول ها نیز توسعه داده شده، زمینه ی مناسب برای تغییرات در گیم پلی این عنوان فراهم گردیده است. سازندگان گیم پلی بازی را به ۳ مرحله تقسیم کرده اند: مشاهده، جست و جو و اجرا. در واقع شما در این بازی پیش از هر کاری باید به خوبی محیط را بررسی کنید و از محل های استقرار دشمنان و حرکات آن ها آگاهی پیدا کنید و سپس بهترین راه برای رسیدن به هدف را بیابید و ماموریت خود را انجام دهید.

اما لازمه ی اینکه این تغییرات به چشم بیاید، افزایش هوش مصنوعی دشمنان است تا آن ها به جای اینکه همیشه یک کار خاص را انجام دهند و یک مسیر ویژه را طی کنند، بتوانند آزادانه در محیط حرکت کنند و کار های مختلفی را انجام دهند تا کار برای بازیباز سخت شود و او را مجبور به تأمل کند. سازندگان اظهار داشته اند که هوش مصنوعی در این نسخه بسیار پیشرفته شده است و سربازان علاوه بر حس بینایی دارای حس شنیداری نیز می باشند و با نزدیک شدن صدای قدم ها مشکوک شده و در محیط به جست و جوی شما می پردازند. برای جلوگیری از فاش شدن حضور شما در محیط باید همواره در تاریکی ها و سایه ها حرکت کنید و خود را از حوزه ی دید دشمنان دور بدارید تا بتوانید مراحل را به انجام برسانید.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

مطالب مرتبط

لیست DLCهای موجود در نسخه PLAZA:

  • Sniper Elite 3 – Target Hitler: Hunt the Grey Wolf
  • Sniper Elite 3 – Camouflage Weapons Pack
  • Sniper Elite 3 – Hunter Weapons Pack
  • Sniper Elite 3 – Patriot Weapons Pack
  • Sniper Elite 3 – Sniper Rifles Pack
  • Sniper Elite 3 – Axis Weapons Pack
  • Sniper Elite 3 – Eastern Front Weapons Pack
  • Sniper Elite 3 – Allied Reinforcement Outfits Pack
  • Sniper Elite 3 – Save Churchill Part 1: In Shadows
  • Sniper Elite 3 – Save Churchill Part 2: Belly of the Beast
  • Sniper Elite 3 – Save Churchill Part 3: Confrontation
  • Sniper Elite 3 – U.S. Camouflage Rifles Pack
  • Sniper Elite 3 – International Camouflage Rifles Pack
info

The latest chapter in the award-winning series, SNIPER ELITE 3 takes players to the unforgiving yet exotic terrain of North Africa in a savage conflict against Germany’s infamous Afrika Korps. Stalk your targets through the twisting canyons, lush oases and ancient cities of the Western Desert in the deadly rush to sabotage a Nazi super-weapons programme that could end Allied resistance for good.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 (Service Pack 1) or Windows® 8 or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported.

Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® 8800 series / ATI Radeon™ HD 3870) or better

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 18 GB available space

Sound Card: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible sound card or better

Additional Notes: Windows® XP is NOT supported. Ensure graphics and audio drivers are up to date.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه PLAZA دارای دیتای اصلی بازی + تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا 4م اکتبر 2019 می باشد. لیست DLCها در بخش توضیحات همین مطلب آورده شده است.

—————–

دانلود بازی Sniper Elite 3 MULTi13-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

—————–

دانلود فیت گرل Sniper Elite 3 v1.15a + All DLCs + Multiplayer-FitGirl:

توجه مهم! نسخه فیت گرل قدیمی است و در صورت انتشار نسخه جدید، جایگزین خواهد شد.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم