دانلود انیمیشن Avatar: The Last Airbender – آواتار آخرین بادافزار

4.3/5 - (98 امتیاز)

انیمیشن-Avatar-The-Last-Airbender

نام انیمیشن: Avatar: The Last Airbender – آواتار: آخرین بادافزار

سال انتشار: ۲۰۰۵-۲۰۰۸

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳ دقیقه

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p

وضعیت پخش: تمام شده!

زیرنویس فارسی: دارد، سینک اختصاصی با کیفیت بلوری

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

دوبله: دارد؛ دو دوبله مجزا (پرشین‌تون و موسسه)

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن آواتار آخرین باد افزار (به‌انگلیسی: Avatar The Last Airbender) در مورد پسری به‌نام آنگ است که بعد از حمله‌ی وحشیانه قوم آتش به سرزمین شمالی، فرار کرده و خودش را در یک حباب یخی زیر اقیانوس منجمد می‌کند. صد سال می‌گذرد و دو برادر و خواهر به‌نام‌های ساکا و کاتارا او را پیدا می‌کنند. آنگ صحیح و سالم بیدار شده و اصلا نمی‌داند که با فرار وی چه بلایی سر قوم باد آمده است. او می‌فهمد که آخرین باد افزار و آواتار است و باید برای برقراری صلح در جهان همراه با این برادر و خواهر تلاش کند. از همین جا سفر دور و دراز آن‌ها شروع می‌شود و آن‌ها می‌خواهند که کم کم قوی‌تر شده و توان مبارزه با اوزای پادشاه آتش را داشته باشند. ساکا و کاتارا قوم آب در سرزمین شمالی را ترک می‌کنند تا به آواتار کمک کنند و آنگ هم به دیگر عناصر یعنی آب، خاک و آتش مسلط شود.

گویا همه چیز بهم ریخته است و آواتار با یک فشار روحی عجیبی روبرو است و خودش را مقصر نابود قومش می‌داند. در انیمیشن Avatar The Last Airbender کاتارا و ساکا به‌او می‌فهمانند که برای نجات خودش مجبور به این کار بوده است و دنیا هم‌اکنون به آواتار نیاز دارد. در این میان شاهزاده زوکو از سرزمین آتش تبعید شده است و برای بازگرداندن شکوه خود، باید آواتار را پیدا کرده و دستگیر کند. زوکو هنوز مطمئن نیست که آواتار زنده است و درجریان نجات آواتار از عمق اقیانوس، او از هاله نور آواتار متوجه این جریان می‌شود. زوکو همراه با عموی خود قصد دارد به سرزمین شمالی رفته و قبل از اینکه آواتار فرار کند، او را به دام بیندازد. ساکا و کاتارا در آخرین لحظه تصمیم می‌گیرند که با آنگ راهی سفری بزرگ شوند و آپا گاومیش بزرگ متعلق به آنگ، آن‌ها را از مهلکه بزرگی نجات می‌دهد.

همه چیز در کتاب اول انیمیشن Avatar The Last Airbender به این بستگی دارد که آواتار به سرزمین جنوبی رفته و با استاد آب افزاری خود آشنا شود. این سفر بزرگی است و آنگ رفته رفته دوستان قدیمی خود را پیدا می‌کند. دوستانی که در دیگر قوم‌ها داشته است و یکی از آن‌ها در سرزمین خاک است. ساکا شخصیت خنده‌داری در کل این سری دارد و تنها دوست آواتار است که هیچ قدرت کنترل عناصری ندارد. کاتارا اما آب افزاری بلد است و همراه با آنگ باید آن‌ را تقویت کند. آن‌ها نباید تسلیم شوند. مشکلات زیادی در طول سفر به‌دنبالشان خواهد بود و مخصوصا شاهزاده زوکو مسر تر از همیشه به‌دنبال به‌دام انداخنن وی است. زوکو اعتبار از دست رفته خود را می‌خواهد بازگرداند و عمو آیرو در کنار وی، سفری سخت و طاقت فرسا را تجربه می‌کنند.

آواتار بعد از تسلط روی هنر آب افزاری خود، راهی سرزمین خاک می‌شود تا کم کم به سرزمین پادشاهی خاک برسد و شروع به یادگیری هنر خاک افزاری کند. در این سرزمین خواهر زوکو شخصیت شرور ماجرا است و بسیار قدرتمندتر از زوکو در برابر آواتار و گروهش می‌ایستد. همه‌ی این شخصیت‌ها کودک هستند و در طول انیمیشن دیالوگ‌ها ناب و جذابی را خواهیم دید. آن‌ها در کمال ناباوری می‌توانند در برابر آزولا خواهر زوکو ایستادگی کنند و ماشین تخریب‌گر آن‌ها را درست در مرز شهر نابود کنند. حال همه چیز برای یادگیری هنر خاک افزاری مساعد به‌نظر می‌رسد، اما سرزمین پادشاهی خاک دیگر محلی برای جولان قوم آتش شده است و آواتار سریع باید از آن‌جا فرار کند. او در راه با تاف آشنا می‌شود که یک دختر نابینا است و قصد فرار از دست خانواده‌اش را دارد. آن‌ها سر راه هم قرار می‌گیرند و آواتار استاد خاک‌افزاری خود را پیدا می‌کند. تاف هم‌اکنون به‌گروه آواتار اضافه شده است و آن‌ها می‌توانند قدرتمند‌تر از گذشته سفر دور و دراز خود را ادامه دهند. تاف در ادامه با کاتارا به‌مشکل برمی‌خورد، اما آن‌ها در ادامه دوستان خوبی برای همدیگر خواهند بود.

پوستر کتاب‌های انیمیشن سریالی Avatar: The Last Airbender

info

The world is divided into four elemental nations: The Northern and Southern Water Tribes, the Earth Kingdom, the Fire Nation, and the Air Nomads. The Avatar upholds the balance between the nations, but everything changed when the Fire Nation invaded. Only the Avatar, master of all four elements, can stop them. But when the world needs him most, he vanishes. A hundred years later Katara and Sokka discover the new Avatar, an airbender named Aang. Together they must help Aang master the elements and save the world.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|بنا به دستور سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) محتوای این مطلب حذف گردید|