مجموعه ابزارهای کار با فایل های مالتی مدیا Xilisoft iDevice Toolkit 7.7.3.20140401

اولین رای باشید!

Xilisoft iDevice Toolkit مجموعه مفید از ۸ ابزار مختلف است که توسط آن ها می توانید به تبدیل و ویرایش فایل های مالتی مدیا بپردازید . با این کار می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و به جای دانلود و نصب این نرم افزارها ، ان ها را در یک پک داشته باشید . این پک شامل برنامه هایی همچون iPhone Transfer, iPod Rip ، Video Converter Ultimate ، Audio Converter Pro و … می باشد که در ادامه می توانید لیست کامل برنامه های آن را مشاهده نمایید .

 

 

۱– نرم افزار Xilisoft iPhone Transfer :

با این برنامه می توانید به آسانی انواع فایل های خود همانند موزیک ، ویدئو ، کتاب ، رینگتون و … را به گوشی iPhone خود انتقال بدهید . قابلیت گرفتن بک آپ از بخش های مختلف گوشی همچون مخاطبین و پیام ها را نیز دارید .

 

۲ – نرم افزار Xilisoft iPod Rip :

به راحتی چند کلیک ساده تمام فایل های مورد نظر خود را از PC به گوشی و تبلت iPod خود انتقال دهید . انتقال آسان فایل از آیپد به iTunes و همچنین مدیریت کامل گوشی خود از طریق این برنامه ، از سایر قابلیت های آن می باشد .

 

۳ – نرم افزار Xilisoft iPad to PC Transfer :

انتقال آسان و سریع انواع فایل ها بدون نیاز به iTunes کاربرد اصلی این نرم افزار است . گرفتن بک آپ از پیام ها و فایل های شخصی و ذخیره در PC نیز با این برنامه میسر می باشد . همچنین فابلیت کپی فایل های مالتی مدیا از آیپد به PC را نیز دارید .

 

  4 – نرم افزار Xilisoft iPhone Ringtone Maker :

این برنامه به شما کمک می کند تا به سرعت رینگتون های گوشی آیفون خود را خودتان بسازید . با این برنامه می توانید انواع فایل های ویدئویی و صوتی را به فرمت مخصوص آیفون یعنی M4R تبدیل کنید و در گوشی خود به عنوان رینگتون از آن ها بهره ببرید .

 

  5 نرم افزار Xilisoft Video Converter Ultimate :

این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای تبدیل فایل های مالتی مدیا می باشد که با پشتیبانی از ۱۶۰ فرمت متنوع و همچنین پشتیبانی از فایل های HD و ۳D به گونه ای همه فن حریف است . قابلیت ادیت ، افزودن واترمارک ، برش ، افزودن صدا و زیرنویس و … قبل از تبدیل به راحتی در دسترس می باشد .

 

  6 – نرم افزار Xilisoft DVD Ripper Ultimate :

این برنامه همانطور که از نامش پیداست ، ابزاری مفید جهت Rip کردن انواع DVD های صوتی و تصویری به فرمت های رایج انواع دستگاه های پخش مالتی مدیا می باشد . قبل از تبدیل گزینه های حرفه ای برای گرفتن خروجی بهتر از برنامه در دسترس خواهید داشت .

 

  7 – نرم افزار Xilisoft YouTube Video Converter :

ابزاری مفید جهت دانلود و تبدیل انواع فایل های ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰p & 4k H از سایت معروف یـوتیوب می باشد . خروجی می تواند برروی انواع گوشی ها و سایر دستگاه های پخش نظیر iPhone/iPad, Apple TV, Galaxy, HTC One و … قابل پخش باشد .

 

  8 – نرم افزار Xilisoft Audio Converter Pro :

به شما قابلیت تبدیل انواع فایل های صوتی همانند Mp3 ، Wav و … را می دهد . این برنامه قابلیت ریپ کردن انواع CD های Mp3 را نیز دارا می باشد . از سایر قابلیت های آن می توان به رایت CD های صوتی نیز اشاره کرد .

 

   

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 309.6 مگابایت | لینک کمکی

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود