دانلود R-Tools R-Drive Image 6.2 Build 6203 – نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود R-Tools R-Drive Image ابزاری قدرتمند برای پشتیبان گیری از سیستم شما به صورت فایل ایمیج می باشد. این نرم افزار کاربردی این قابلیت را به شما می دهد تا به راحتی از فایل های خود ایمیجی تهیه کنید و آن را بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید. این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد که از جمله این قابلیت ها می توان به دارا بودن ویزارد، زیپ کردن فایل های ایمیج، فشرده سازی، قرار دادن پسورد برای ایمیج ها، جداسازی ایمیج، درست کردن بوت گرافیکی، ماژول های ایجاد دیسک و… اشاره کرد. به کمک این نرم افزار می توانید از هر قسمت سیستم خود ایمیج تهیه کنید. حتی می توانید از ویندوز خود ایمیج تهیه کنید تا در صورت خراب شدن آن از ایمیجی که گرفته اید استفاده کنید.

دانلود-R-Tools-R-Drive-Image

تهیه بک آپ از اطلاعات و درایوهای سیستم یکی از امن ترین روش های محافظت از فایل ها می باشد که با دانلود R-Tools R-Drive Image می توانید از دیسک های مختلف خود نسخه پشتیبان به صورت ایمیج های فشرده تهیه کنید. می توانید از ویندوز خود نیز نسخه ی پشتیبان بگیرید که این پشتیبان ها می توانند از طریق بوت نیز بازیابی شوند. با تنظیم برنامه قادر به گرفتن بک آپ به صورت روزانه و یا هفتگی هستید که به صورت خودکار صورت بگیرد. قابلیت های دیگری هم چون رایت مستقیم بر روی CD و DVD، پشتیبان گیری از مجموعه ای از فایل، سرعت ۲۰۰% بالاتر نسبت به بک آپ گیر خود ویندوز، نوشتن پارتیشن های NTFS و… از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشند.

R-Tools-R-Drive-Image-اسکرین-شات

info

R-Drive Image is a potent utility providing disk image files creation for backup or duplication purposes. A disk image file contains the exact, byte-by-byte copy of a hard drive, partition or logical disk and can be created with various compression levels on the fly without stopping Windows OS and therefore without interrupting your business. These drive image files can then be stored in a variety of places, including various removable media such as CD-R(W)/DVD, Iomega Zip or Jazz disks, etc.

سیستم مورد نیاز

– Internet Explorer
– The administrative privileges under Win2000/XP/2003 are required during installation to install R-Drive Image

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.

2- فایل lrdiboot.bin و lrdigui.bin و Patch – R-Drive Image 6.x را در محل نصب نرم افزار کپی کنید.

2- Patch – R-Drive Image 6.x را اجرا کنید و بر روی Patch کلیک کنید.

3- Keygen را اجرا کنید و سریال موجود در قسمت License Key را کپی کنید.

4- نرم افزار را اجرا کنید گزینه Register را انتخاب کنید و با استفاده از نامی دلخواه و سریال کپی شده نرم افزار را فعال سازی کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com