دانلود نرم افزار طراحی آسان صفحات وب – WYSIWYG Web Builder 17.0.2

5/5 - (3 امتیاز)

دانلود WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کد نویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدید ترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همان طور که گفته شد، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که می خواهید را با ابزار های درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند.

دانلود-WYSIWYG-Web-Builder

دانلود WYSIWYG Web Builder در زمینه ابزارهای مربوط به متن، کنترل تگ های هدینگ H1 ,H2 ,H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلاید شو و گالری عکس می تواند بسیار موثر باشد. همان طور که گفته شد، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده می کند و در خروجی گرفتن می توانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر می تواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery می تواند در ساخت منو ها، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک می کند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.

info

WYSIWYG Web Builder is a WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) program used to create web pages. WYSIWYG means that the finished page will display exactly the way it was designed.

سیستم مورد نیاز
Windows 10 / Windows 8 / Windows 7 / Vista
راهنمای نصب

با استفاده از KeyGen برای خود سریالی تولید کنید و بر روی عبارت روسی کلیک کنید تا سریال شما ثبت شود. اگر نشد، می توانید سریال را به صورت دستی به نرم افزار وارد کنید.

چنان‌چه در محتوای دانلودی شما فقط فایل Crack بود، تنها کافیست محتوای این پوشه را در محل نصب نرم افزار خود کپی و جایگزین کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com