دانلود نرم افزار تدوین و آهنگسازی – PreSonus Studio One Pro 4.1.3.50787

4/5 - (3 امتیاز)

دانلود PreSonus Studio One نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی PreSonus Audio Electronics می باشد که در زمینه ساخت نرم افزار های صوتی بسیار حرفه ای فعالیت دارد.

دانلود PreSonus Studio One استودیویی حرفه ای و خلاقانه برای تدوین و ساخت انواع صدا های ضبط شده است. این نرم افزار دارای یک محیط خلاقانه برای استفاده بصری است که دارای سرعت و کارایی و در عین حال قدرت کافی می باشد این برنامه توان ساختن پیچیده ترین صدا ها را به شما می دهد. با دانلود PreSonus Studio One قادر خواهید بود تا صداها و آهنک های مختلف خود را به طور مستقیم با مرورگر این برنامه جستجو کنید . صداهای خود را در تیکه های مختلف تقسیم کنید و یا اینکه آن ها را با هم ادغام کنید که این ابزارها از ساده ترین کاربردهای این برنامه محسوب می شوند.

دانلود-نرم-افزار-PreSonus-Studio-One

مطالب مرتبط

info

Studio One Artist and Professional are available direct from both PreSonus and music retail shops worldwide as both upgrades and full versions. Both Artist and Professional come as standard download versions, and can also be purchased with the entire program on an exclusive limited edition 64 GB USB flash drive.

PreSonus raises the bar again with Studio One 3.2, a new free update for Studio One 3. Version 3.2 builds on the advancements introduced in Studio One 3 by adding new dimensions to your mix environment along with professional tools and workflow enhancements demanded by the music production community.

One of our goals with Studio One is to provide you with the ability to craft a sound that’s uniquely yours. While Studio One has been recognized for its pristine mix engine, we recognize that “pristine” sometimes isn’t what’s called for in the heat of creativity. To achieve this goal, we’ve introduced Mix Engine FX. You can now replace Studio One’s acclaimed 64-bit floating point mix engine using alternative algorithms that change the sonic characteristics of your music in ways never before possible in a DAW.

سیستم مورد نیاز

Windows 7 x64/x86 SP1 + platform update, Windows 8.1 x64/x86, Windows 10 x64/x86
Intel Core 2 Duo or AMD® Athlon™ X2 processor
(Intel Core i3 or AMD Athlon X4 or better recommended)
4 GB RAM
(8 GB or more recommended)
30 GB hard-drive space
Monitor with 1366 x 768 resolution

راهنمای نصب

1) ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید و مطمئن شوید به اینترنت متصل نمی باشید.

2) پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار خود کپی و جایگزین نمایید. سپس نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست ورود با ایمیل را دارد. ضربدر بالا سمت راست را بزنید تا بسته شود.

3) در پنجره بعدی، درخواست فعال سازی نرم افزار از شما می شود. در پایین پنجره، گزینه “No Internet connection? Activate Offline” نشان داده شده است. بر روی “Activate Offline” کلیک کنید.

4) عبارتی برای شما نشان داده می شود. بر روی دکمه “Copy” که در کنار آن قرار دارد کلیک کنید تا عبارت کپی شود.

5) به Keygen مراجعه کنید و در قسمت “Machine ID” عبارت کپی شده را Paste کنید.

6) بر روی Generate کلیک کنید. درخواست محل ذخیره سازی اطلاعات فعال سازی برای شما ظاهر می شود. هر جایی که تمایل دارید آن را ذخیره کنید. فقط آن را به خاطر بسپارید! آدرسی ساده مثل دسکتاپ می تواند گزینه خوبی باشد.

7) پس از تایید، عبارت “Licenses have been generated” برای شما نمایان می شود.

8) حال به صفحه نرم افزار بازگردید و بر روی گزینه Select License File که در آخر صفحه می باشد کلیک کنید. به محلی که لایسنس را ذخیره کرده اید (همان ترجیحا دسکتاپ) مراجعه کنید و فایل “Studio One 4 Professional.license” را انتخاب کنید.

9) نرم افزار فعال شده است! به راحتی آن را اجرا کنید و لذت ببرید.

———–

نکته مهم! حتما فایل های اجرایی نرم افزار را توسط فایروال خود بلاک کنید تا از غیرفعال شدن لایسنس شما جلوگیری شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود