دانلود بازی Pro Cycling Manager 2014 برای PC

اولین رای باشید!

پشت هر تیم موفق، یک مدیر موفق است! در این بازی شما نقش مدیریت را ایفا می کنید و یکی از ۷۵تیم موجود در بازی های دوچرخه سواری حرفه ای دنیا را به دست خواهید گرفت. در این بازی شما در فصل ۲۰۱۴ این بازی ها قرار خواهید گرفت و بیش از ۲۰۰ مسابقه را در ۵۵۰ بخش مختلف که شامل تور فرانسه نیز می باشد تجربه خواهید کرد. تیم حرفه ای خود را مدیریت کنید و برنامه ی کاملی برای فصل خود برقرار سازید. قراردادها، اسپانسرها، زمان های استراحت و تمرینات می توانند مهم ترین عناصر مدیریتی برای شما باشند!  از بهترین استراتژی برای پیروز شدن در مسابقات استفاده کنید. در نسخه ۲۰۱۴ بازی، بهبود گرافیکی، ویژگی های مدیریتی جدید، سیستم مصدومیت های حقیقی، بازار نقل و انتقالات پویا، رابط کاربری کاملا جدید و خلاقانه و گیم پلی غنی تر را می توان نام برد.

Pro Cycling Manager 2014 PC-CPY

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE NVIDIA GEFORCE 7900/ATI RADEON X1600/INTEL HD 2000
Hard Drive: 11 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAMING

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.6 GHZ
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: 512 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE NVIDIA GEFORCE 8600GT/ATI RADEON X1900 OR HIGHER
Hard Drive: 11 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION AND THE ONLINE GAMING

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. حال فایل اجرایی keygen را از فولدر Crack اجرا نمایید. سریال نامبر بدست آمده از keygen را در پنجره ی فعال سازی بازی قرار داده و سپس گزینه ی فعال سازی توسط روش های دیگر "Other" را انتخاب نمایید. (دقت داشته باشید که صفحه Keygen را نبندید چون برای ایجاد اکانت در بازی برای شما لازم است). حال به شما یک کد با نام Hardware ID داده می شود. آن را درون Keygen در باکس مربوطه کپی کرده و سپس گزینه ی Generate را انتخاب نمایید. حال به شما Activation Key داده می شود. آن را در پنجره ی فعال سازی بازی کپی کرده و Next را انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید از طریق فولدر Update، بازی را به نسخه ۱٫۳ آپدیت کنید. حال Serial Number که در اول اجرای فایل Keygen برای شما تولید شده بود را می توانید در بازی استفاده کرده و برای خود پروفایل ایجاد کنید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود