دانلود بازی Robot Rescue Revolution برای PC

اولین رای باشید!

Robot Rescue Revolution – یک بازی سبک Casual در مورد نجات ربات ها از جاهایی است که در آن گرفتار شده اند. بازی توسط کمپانی مستقل Teyon ساخته و منتشر شده است. گیم پلی بازی به این صورت است که شما باید عبور و جاخالی دادن در برابر دستگاه های شعله پراکن و ماشین های تسلا ربات تحت هدایت خود را از جایی که قرار گرفته نجات دهید. نقشه هر فرار با قبلی متفاوت است و شما باید به نهایت دقت و احتیاط کامل به طور هماهنگ روبات ها را حرکت داده و نقشه خود را عملی کنید.بازی بیش از ۱۰۰ مرحله چالش برانگیز و سرگرم کننده را در قالب یک سبک معمایی و فکری ارائه میکند. همچنین در حالت Co-op یا بازی مشارکتی شما میتوانید به کمک دیگر بازیکنان از مارپیچ های متعدد بازی عبور کنید اما باید آگاه باشید که در این حالت به محض اینکه یکی از روبات های دو طرف اشتباه کند هر دو طرف در بازی بازنده خواهید شد.همچنین بخش دونفره بازی حالتی رقابتی هم میتواند داشته باشد ، در یک مد از بازی شما و بزیکن دیگر در دو نقشه باید هر چه سریع تر به اهداف بازی برسید.

Robot Rescue Revolution PC-TiNYiSO

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or newer
Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz or similar AMD Athlon 64
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: Direct3D 10 capable video card (NVIDIA® Geforce 8800 GT or AMD® Radeon™ HD 3870 or above) with at least 512 MB video memory. Some low-end integrated cards may not work.
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 600 MB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista or newer
Processor: Core 2 Duo or similar AMD Athlon X2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Direct3D 11 capable video card (NVIDIA® Geforce GTS 450 or AMD® Radeon™ HD 5670 or above) with at least 512 MB video memory. Low-end integrated and laptop cards are not recommended.
DirectX: Version 10
Hard Drive: 600 MB available space
Sound Card: DirectX 9 Compatible Audio

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود