دانلود مرورگر اپرا – Opera 85.0.4341.60 + Opera GX Gaming Browser

4/5 - (32 امتیاز)

اگر شما هم از کاربران قدیمی اینترنت باشید، حتما استفاده و دانلود مرورگر اپرا (به انگلیسی: Opera Web Browser) را به خاطر دارید. حال بعد از گذشت چندین سال، این مرورگر دوباره شروع به فعالیت و بهینه سازی خود کرده است. انتشار مرورگر اپرا برای تمامی سیستم عامل ها یعنی ویندوز، مک و لینوکس باعث شده است تا فراگیر شدن این نرم افزار هرچه بیشتر از قبل شود. استفاده از موتور لایه چشمک (Blink) در نسخه های اخیر اپرا به چشم می خورد که در گذشته از Presto استفاده می کرده است. طبق آمار بیان شده در اواخر سال ۲۰۱۴، مرورگر اپرا بیش از ۳۵۰میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد. مرورگر اپرا پیشرو در بسیاری از تکنولوژی ها بوده که بعدا توسط سایر مرورگرها استفاده شده است که از میان آن ها می توان به قابلیت های مهمی هم چون Speed Dial, بلاک کردن پاپ آپ ها، فصل بندی صفحات، گشت و گذار در وب به صورت شخصی و مخفی و استفاده از حالت تب بندی اشاره نمود.

دانلود-مرورگر-اپرا

نسخه جدید مرورگر اپرا بر اساس هسته کروم نوشته شده است.

مرورگر اپرا با داشتن سهم حدود دو درصدی در میان مرورگرها، توجه بسیار کمی را به خود جلب کرده و علی رغم امکانات متعدد، می توان گفت آخرین مرورگر پس از گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر، سافاری و مایکروسافت ادج می باشد! از ویژگی های بارز دانلود مرورگر اپرا می توان به ذخیره سازی اطلاعات تا زمانی که به صورت دستی حذف شوند (مشکلی که در مرورگرهای تحت کروم می باشد و بعد از مدتی به طور اتومات History شما را حذف می کنند)، نمایش بارگذاری صفحه در نوار آدرس سایت که شامل درصد و تعداد المان های بارگذاری شده می شود، استفاده از قابلیت همگام سازی با اکثریت سایت ها حتی سایت هایی که بسیار قدیمی می باشند و منسوخ شده محسوب می شوند، داشتن ابزارهای بسیار کاربردی برای توسعه دهندگان وب و … اشاره نمود.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار اپرا Opera Web Browser:

  • زوم کردن در صفحات: توسط دانلود مرورگر اپرا می توانید بین ۲۵ الی ۵۰۰ درصد در صفحات مورد نظر خود زوم کنید. این ویژگی شامل نوشته ها، تصاویر، ویدیوها و سایر محتواها از قبیل فلش، جاوا، SVG و … می شود. هم چنین افزونه های متعددی برای این موضوع در مرورگر تعبیه شده اند تا بتواند زوم باکیفیت تری را به شما بدهند.
  • قابلیت Task-Manager: از آن جایی که نسخه جدید اپرا بر اساس هسته کروم نوشته شده است، ویژگی Task Manager نیز در آن قرار دارد که در نسخه قدیمی ۱۲٫۱۷ دیده نمی شود.
  • ابزار مدیریت دانلود: وجود یک دانلود منیجر بسیار حرفه ای که قابلیت Pause, Resume و یا شروع مجدد انتقال اطلاعات را دارد. نگهداری تاریخچه فایل های دانلودشده و توانایی بازکردن فولدر یا خود فایل از طریق مرورگر از ویژگی های این دانلود منیجر می باشد.
  • تنظیمات بارگذاری تصاویر: مرورگر اپرا به شما این امکان را می دهد تا تصاویر موجود در صفحات را بارگذاری نکنید یا تنها از تصاویری استفاده کنید که در حال حاضر در Cache سیستم شما موجود می باشند. این گزینه معمولا برای کاربرانی کاربرد دارد که از اینترنت های ضعیف مانند Dial-up استفاده می کنند.
  •  بلاک پاپ آپ ها: قابلیت کنترل اینکه چه سایت هایی اجازه اجرای پاپ آپ در مرورگر اپرا را دارند کاملا به دست شماست. به طور خودکار، مرورگر اپرا تمامی پاپ آپ های ناخواسته و غیررسمی را برای شما بلاک می کند.
  • موتورهای جستجو: دسترسی کاملا سریع به گستره عظیمی از موتورهای جستجو که تنها با یک کلیک در مرورگر اپرا میسر می شود. فرض کنید می خواهید عبارت “سیب” را در گوگل جستجو کنید. تنها کافیست به صورت “g سیب” در اپرا تایپ کنید تا برای شما سرچ کند! به همین ترتیب، استفاده از کلیدهای میانبری مثل W برای WikiPedia یا B برای Bing می تواند کاربردی باشد.
info

Opera is a fast and free alternative web browser, that includes tabbed browsing, pop-up blocking, integrated searches.Opera web browser is based on Chromium and Blink (the rendering engine used by Chromium). It has come up with bigger guns to enter the race for the most popular web browser, as the current leading role is played between Google Chrome, Firefox and Internet Explorer.This web browser has one intuitive, powerful location for searching and navigating the web. Search using multiple providers and view site suggestions as you type. The Discover feature gives you top-quality news and entertainment from around the globe.Opera also has the advanced functions such as Opera Mail program, the lightweight, customizable mail client that refines your email experience.

سیستم مورد نیاز

سیستم مورد نیاز برای ویندوز:

Windows 7 /8/8.1/10
512 MB of RAM
300 MB of free disk space

سیستم مورد نیاز برای مک:

OS X Snow Leopard (10.6) or later; 32-bit and 64-bit Intel systems supported
512 MB of RAM
300 MB of free disk space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com