دانلود بازی Roadside Assistance Simulator برای PC

اولین رای باشید!

بازی Roadside Assistance Simulator به شما اجازه ی تجربه ی بودن در یک تیم نجات جاده ای را می دهد . بر اثر خالی شدن باطری در سرما و یا داغ کردن ماشین در گرما ، پنجری در زیر باران و در هر شرایطی که اتومبیل دچار نقص فنی شود ، این وظیفه ی شما و تیم نجات می باشد که خود را به سریعترین شکل ممکن ، با اتومبیل و یا هلیکوپتر به محل مورد نظر برسانید و مشکل فنی را رفع نمایید . با انجام درست ماموریت ها ، می توانید مناطق بیشتری را تحت پشتیبانی خود قرار دهید و مشتریان خود را افزایش دهید . می توانید افراد خود را به دوره های آموزشی بفرستید تا در شرایط سخت نیرو داشته باشید . این بازی یک شبیه ساز کامل از امداد جاده ای و مدیریت یک تیم نجات جاده ای می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از آن را مشاهده نمایید.

 

Roadside Assistance Simulator-POSTMORTEM

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows Vista/7/8

Processor: Athlon®/Pentium IV® or comparable 2 GHz processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256 MB 3D graphics card – ATI RADEON X1800/NVIDIA GEFORCE 8000/INTEL HD 3000 OR HIGHER

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 700 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Ultra Street Fighter IV screenshots 01 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PS3 Ultra Street Fighter IV screenshots 02 small دانلود بازی Ultra Street Fighter IV برای PS3

 

source دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل BIN بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه کرک را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  download دانلود بازی Middle Earth Shadow of Mordor برای PC لینک دانلود :   Direct Link

 
 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود