دانلود بازی Styx Master of Shadows برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

درباره ی بخش داستانی این عنوان اطلاعات چندانی منتشر نشده است   اما می توانم کمی شما را با داستان بازی آشنا کنم . شخصیت اول که styx نام دارد قرار است به شهر Akenash سفر کند و بر خلاف چثه ی کوچکش  هدف بزرگی دارد و آن هم این است که بیشتر با خودش آشنا شود و  جنسیت و نوع خودش را بشناسد زیرا دیگر مانند او کمتر پیدا می شوند و تقریبا نسل او از بین رفته است . Akenash جایی است که تمام تاریکی ها از آن جا سرچشمه میگیرند و تمام موجودات خبیث در آن جا هستند به همین دلیل styx باید با استفاده از مهارت های خود به هدفش برسد . اخیرا شخصیت Styx مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است و با این که Of Orcs and Men  چندان موفق نشد اما شخصیت خبیث styx ممکن است توجه خیلی ها را جلب کرده باشد علاوه بر این دیالوگ های او نیز بسیار تاثیر گذار هستند همچنین او عاشق دزدی است که این شخصیتش را کامل میکند و ممکن است این بازی را با عنوان  Thief مقایسه کنید آن موقع فرق یک بازی سوم شخص با اول شخص را درک خواهید کرد . استدیوی فرانسوی  Cyanide تمام تلاش خود را میکند که به این بازی  هویت خاص خودش را بدهد ، اما این را نمی توان انکار کرد که این عنوان از بازی Thief الهام گرفته شده است . شما شخصیت styx را در  محیط های خیلی بزرگ و متنوع  کنترل خواهید کرد به طوری که ممکن است احساس کنید این یک بازی open world است اما این طور نیست . عنوان styx راه های زیادی را برای نابودی دشمنان شما فراهم کرده است تا به هدف خود برسید ، می توانید حواس آن ها را منحرف کنید یا اینکه در بین آن ها  مخفی بشوید و در بین انجام این کارها جواهرات و اشیاء با ارزش را  بدزدید . محیط بازی به گونه طراحی شده که فضای زیادی برای انجام مخفی کاری وجود دارد ، در ها و راه های زیادی برای رسیدن به دشمن خود در بازی گذاشته شده است . شخصیت styx خیلی سریع و چالاک است ، اما بهتر است همیشه در حالت مخفی کاری بماند این کار باعث میشود که صدای پای او به گوش دشمنان نرسد اما اگر از دشمنان فاصله زیادی داشته باشد  این کار دیگر لازم نیست و می تواند به سرعت حرکت کند . بهترین روش برای مخفی کاری حرکت در سایه ها و تاریکی است اما برای اینکار باید مراقب نوع دشمن خود باشید.

 

Styx: Master of Shadows PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

اگر با یک شعله ی آتش مواجه شدید  می توانید آن را خاموش کنید تا دشمنان ، شما را نبینند یا این که با پرتاب یک گلوله گلی از راه دور آن را خاموش کنید اما اگر این کار را نزدیک دشمن انجام دهید دشمن  متوجه شما خواهد شد و دوباره  آن را روشن خواهند کرد دقیقا مانند بازی Thief! . در این عنوان مخفی شدن در پشت دیوارها به این معنا نیست که شما به طور کامل مخفی شده اید باید هر لحظه مراقب باشید که آن ها صدای پای شما را نشنوند همچنین باید مواظب باشید که در راه چیزی را به زمین نیاندازید . اگر دشمنان صدای شما را شنیدند فورا باید مخفی شوید تا  وقتی که همه چیز به حالت اول بازگردد اما اگر متوجه حضور شما شدند هیچ راهی دیگر جز ترک آن مکان را ندارید .

هنگام مخفی شدن در صندق ها و چیزهای دیگر می توانید نگاهی به بیرون بکنید تا متوجه موقعیت دشمن شوید اگر به اندازه ی کافی نزدیک دشمن بودید می توانید  بی سر و صدا او را بکشید  یا می توانید از خنجر خود برای کشتنش استفاده کنید اما این کار باعث هرج و مرج میشود همچنین باید بدانید که خنجر شما سلاح کوتاهی است و برای مبارزه های نزدیک سلاح مناسبی نیست .

پس از این که دشمن کشته شد با او چکار کنیم ؟ یا می توانید او را از پنجره به پایین بیاندازید یا این که او را در صندوق مخفی کنید یا با استفاده از یک معجون جادویی جسدش را نامرئی کنید . همان طور که گفتم styx خیلی سریع و چاالاک است و می تواند از بالا به سمت دشمنان حمله ور شود . روش های زیادی برای نابودی وجود دارد اما یکی از جالب ترین روش ها گذاشتن سم در غذای دشمنان است. styx دارای دستیاری نیز هست که به او کمک می کند این دستیار موجودی شبیه به اوست ، styx با احضار موجودی شبیه به خودش برای مدت محدودی می تواند از او کمک بخواهد و با او در انجام بسیار از کار ها همکاری کند . این موجود می تواند حواس دشمنان را منحرف کند ، دشمنان را بکشد ، آن ها را به یک جای معین جذب کند ، خودش را برای کمک به styx منفجر کند خلاصه این موجود خیلی به styx کمک خواهد کرد. عنوان Styx : Master of Shadows بر پایه ی مخفی کاری ساخته شده است و راه های زیادی برای رسیدن به هدفش وجود دارد همچنین شما قدرت ها و امکانات زیادی برای مخفی شدن دارید . این بازی ممکن است بهتر از آن چه می بینید ظاهر شود و تا اینجا هم یک بازی خوبی  بوده است .

منبع توضیحات: وبسایت یوروگیمر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7/WINDOWS 8
Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.4 GHZ
Memory: 3072 MB RAM
Graphics: 1024 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 4.0 COMPATIBLE AMD RADEON HD 5850/NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR HIGHER
Hard Drive: 8 GB available space
Sound Card: DIRECTX 9 COMPATIBLE
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR THE GAME ACTIVATION

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

 

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود