دانلود بازی Rollers of the Realm برای PC

اولین رای باشید!

Rollers of the Realm ترکیبی از دو سبک بازی می باشد که می توان آن ها را، بازی کلاسیک و دوست داشتنی Pinball و دیگری را یک سبک بازی شخصیت محور و ماجرایی که در فضای بازی های فانتزی می باشد دانست. در این بازی، شما مانند Pinball، به چرخش، حرکت های تصادفی و … می پردازید و در یک داستان فوق العاده جذاب در میان صحنه های آن به نبرد خواهید پرداخت و در دوران قرون وسطی به آزادی دنیا از دست یک جادوی سیاه قدیمی خواهید پرداخت. این بازی، برنده ی بهترین گیم پلی درون بازی در جشنواره GDC Play 2014 و راه یافته به فینال در مراسم IndieCade 2013 می باشد.

Rollers of the Realm PC-SKIDROW

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8GHz (or equivalent)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 7600 GT (or equivalent)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.3GHz (or equivalent)
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 260 (or equivalent)
DirectX: Version 10
Hard Drive: 2 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود