دانلود برنامه رسمی اسناد گوگل Google Docs 1.21.342.06 – اندروید

5/5 - (1 امتیاز)

Google Docs برنامه رسمی گوگل به منظور ساخت و ویرایش فایل های اسنادی در گوگل داک می باشد که بوسیله آن کاربران می توانند با دانلود Google Docs اسناد جدید خود را روی وب و یا هر دستگاهی ایجاد نمایند و با دوستان خود فایل های خود را به اشتراک گذارند. شما با داشتن این برنامه می توانید ایجاد و ویرایش فایل فایل های اسنادی را انجام داده و فایل های اسنادی آفیس را نیز در برنامه وارد نمایید. این برنامه می توانید نیاز شما را به برنامه های مشابه کاهش داده و طوری عمل نماید که امنیت فایل ها به صورت کامل حفظ شده و امکان اشکال یابی نیز در برنامه وجود داشته باشد. این برنامه می توانید همه اسناد شما را در یک جا نگهداری کرده و برای شما به نمایش بگذارد. ابزارهای مختلف مدیریتی در اختیار شما قرار داده می شود تا شما بتوانید ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشید و بتوانید ویرایش های لازم را اعم از اضافه کردن صفحات و جداول مختلف در اختیار داشته باشید. همین عوامل باعث محبوبیت این برنامه می شود.

با دانلود Google Docs کاربران می توانند در دستگاه های مختلف همراه نظیر موبایل و تبلت فایل های خود را در اختیار داشته و ویرایش لازم را در آن انجام دهند. این ویرایش ها می تواند در فرمت های مختلف متفاوت باشد اما این برنامه توانایی پشتیبانی از همه آنها را خواهد داشت. امکان ویرایش و باز کردن فایل های مایکروسافت آفیس نیز در این برنامه وجود دارد و کاربران می توانند تمامی اسناد این مدلی را بدون نیاز به نصب برنامه اضافه ای رو گوگل داک اجرا نمایند. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۴.۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Google Docs از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Google-Docs

اسکرین-شات-Google-Docs

info

Create, edit, and collaborate with others on documents from your Android phone or tablet with the free Google Docs app. With Google Docs you can:

– Create new documents or edit any that were created on the web or on another device.

– Share documents and work together with others in the same document at the same time.

– Open, edit, and save Microsoft Word documents.

– Get stuff done anytime — even without an internet connection.

– Add and respond to comments.

Changelog :

* Bug fixes and performance improvements

Learn more about which Android permissions we request and why: https://support.google.com/docs/?p=permissions

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود