دانلود انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man (2012-2017)

4.4/5 - (49 امتیاز)

دانلود انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی Ultimate Spider-Man 2012-2017

کاور-Ultimate-Spider-Man

نام انیمیشن: Ultimate Spider-Man – آلتیمیت اسپایدرمن

سال انتشار: ۲۰۱۲-۲۰۱۷

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام پخش (تمامی ۴فصل)

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن مرد عنکبوتی (Ultimate Spider-Man) در مورد شخصیت ابرقهرمان دوست داشتنی ما است که هنوز هم به دنبال درک زندگی خاص خودش است و با مشکلات خطرناکی که گویا غیرقابل اجتناب هستند، دست و پنجه نرم می کند. خوشبختانه نیک فیوری کارگردان پروژه شیلد سعی می کند که یک برنامه آموزشی ویژه برای مرد عنکبوتی تهیه کند و پیتر پارکر را به عنوان این شخصیت ابرقهرمان به درجات بهتری از مهارت برساند. حال شخصیت ابرقهرمان ما باید به تنهایی به دنبال آموزش شاگردان بیشتر باشد و در تیم ابرقهرمانی نقش بزرگ خود را ایفا کند. چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای باید با تیم خود همراه شود و خواسته های مردم شهر را برآورده سازد. زندگی مرد عنکبوتی سخت و طاقت فرسا دنبال می شود و او هیچ گاه دربرابر اتفاقاتی که قرار است رخ دهند، آگاه نیست.

Ultimate Spider-Man یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که براساس کمیک های مرد عنکبوتی ساخته شهد است و مارول در راس کار قرار دارد. در این سریال نویسندگان بزرگی همچون برایان مایکل بندیس حضور دارد که خودش به عنوان یکی از نگارندگان کمیک بوک ها مطرح بوده است. هرکدام از فصل های این انیمیشن روایتی جدید از رویایی مرد عنکبوتی با دشمنان خودش است و در طی ۵ سال ارائه شده است. این سریال از اوایل سال ۲۰۱۲ پخش خود را از شبکه Disney XDشروع کرد و در ۷ ژانویه ۲۰۱۷ با پخش دو قسمت نهایی خود به اتمام رسید.

نیک فیوری رهبری گروهی از ابرقهرمانان را در سازمان شیلد برعهده دارد و مرد عنکبوتی هم جدیدترین عضو آن است. همه ی این ابرقهرمانان نوجوان با شروران بسیار شهر روبرو می شوند و از جمله آنها می توان به ونوم، Living Laser و دکتر دوم اشاره کرد. تریلر این سریال در نمایشگاه سن دیگو کامیک کان و در سال ۲۰۱۱ پخش شد و به طرفداران نوید ماجراجویی های جدید این ابرقهرمانی دوست داشتنی را داد. سومین فصل از این سریال Web-Warriors نامیده شد و طرفداران فصل چهارم را با عنوان Ultimate Spider-Man vs. the Sinister 6 به تماشا نشستند.

فضای طنزآلود انیمیشن Ultimate Spider-Man یکی از دلایل اصلی موفقیت آن است و بسیاری آن را بهترین سری ساخته شده برای این ابرقهرمان می دانند. از زمان تبدیل شدن مردعنکبوتی به آلتیمیت، مهارت هایش افزایش پیدا کرده و سلاح های بیشتری را از نیک فیوری دریافت می کند. صداپیشگی این شخصیت هم که برعهده دریک بل بوده است بسیار عالی به نظر می رسد. اما این مهارت ها مسئولیت های وی را هم بالا برده است و حال باید در گروه شیلد بتواند با شروران بسیاری رقابت کند. همه ی این ابرقهرمانان نوجوان هستند و بنابراین تجربه چندانی برای نبرد ندارند. نیک فیوری باید همه آنها را دورهم به خوبی جلب کند و مهارت هایشان را بالا ببرد.

info

It’s been a year, and Spider-Man is still finding the superhero life is full of dangerous pitfalls and avoidable collateral damage. Fortunately, Nick Fury, Director of S.H.I.E.L.D., offers to fix that with a special training program that offers to make Peter Parker the Ultimate Spider-man. Now the quintessential superhero loner must learn to get along with a new team of superheroes as fellow students, both in his professional and personal life. Between those demands and the supervillains, life is as hectic as ever for the Webslinging Wonder.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود به صورت یکجا (تمامی قسمت های هرفصل در یک فایل):

دانلود فصل اول با کیفیت WEB-DL 720p x264 به صورت یکجا

دانلود فصل دوم با کیفیت WEB-DL 720p x264 به صورت یکجا

دانلود فصل سوم با کیفیت WEB-DL 720p x264 به صورت یکجا

دانلود فصل چهارم با کیفیت WEB-DL 720p x264 به صورت یکجا

——————-

دانلود زیرنویس فارسی:

دانلود زیرنویس فارسی فصل اول در یک فایل زیپ

دانلود زیرنویس فارسی فصل دوم در یک فایل زیپ

دانلود زیرنویس فارسی فصل سوم در یک فایل زیپ

دانلود زیرنویس فارسی فصل چهارم در یک فایل زیپ

——————-

دانلود با کیفیت WEB-DL 1080p x264:

دانلود فصل اول با کیفیت WEB-DL 1080p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

دانلود فصل دوم با کیفیت WEB-DL 1080p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

دانلود فصل سوم با کیفیت WEB-DL 1080p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

دانلود فصل چهارم با کیفیت WEB-DL 1080p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

——————-

دانلود با کیفیت WEB-DL 720p x264:

دانلود فصل اول با کیفیت WEB-DL 720p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

دانلود فصل دوم با کیفیت WEB-DL 720p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

دانلود فصل سوم با کیفیت WEB-DL 720p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه

دانلود فصل چهارم با کیفیت WEB-DL 720p x264 انکود DLHA هر قسمت جداگانه