دانلود انیمیشن افسانه‌ کورا The Legend of Korra (2012) – کیفیت بلوری

4.5/5 - (51 امتیاز)

انیمیشن-The-Legend-of-Korra

نام انیمیشن: The Legend of Korra – آواتار: افسانه کورا

سال انتشار: ۲۰۱۲-۲۰۱۴

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳ دقیقه

کیفیت: BluRay 1080p / BluRay 720p

وضعیت پخش: اتمام مجموعه

زیرنویس فارسی: دارد، تمامی چهار فصل

دوبله فارسی: دارد، تا فصل سوم به‌صورت کامل

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن آواتار کورا (به‌انگلیسی: The Legend of Korra) هفتاد سال بعد از آخرین وقایع انیمیشن آواتار آخرین باد افزار است و ماجراهای آواتار بعد از آنگ را دنبال می‌کند. در این انیمیشن دختر نوجوان پر شوری را می‌بینیم که سرکش و بی‌ترس از قبیله آب راهی ماجراجویی‌های آواتاری خودش می شود. آواتار کورا با تسلط بر سه‌ عنصر خاک، آب و آتش در تلاش برای تسلط بر آخرین عنصر یعنی باد است. او قصد دارد مدرن‌ترین آواتار شهر ریپابلیک سیتی باشد و برای این منظور دشمنان زیادی را جلوی خودش می‌بیند. شخصیت‌هایی از سری قبلی آواتار همچون دختر تاف، پسر آنگ و شخصیت کاتارا در این سری وجود دارد و صحنه‌های احساسی و جذابی را در خلال قسمت‌های مختلف آن خواهیم دید. کورا با دوستان زیادی آشنا می‌شود که شاخص‌ترین آن‌ها ماکو و برادش هستند. این دو برادر در مسابقات کنترل عناصر شرکت می‌کنند و کورا هم با علاقه قصد همراهی با آن‌ها و تبدیل شدن به عضو سوم گروه‌شان را دارد.

انیمیشن The Legend of Korra در رابطه دختری به‌نام کورا است که بعد از آنگ، وظیفه حمایت از شهر به‌عنوان آواتار را برعهده دارد. اما دیگر زمانه عوض شده است و فناوری شهر ریپابلیک سیتی همه چیز را تغییر داده است. این شهر در معرض جرم و جنایت بزرگی است و شخص ماسک‌دار قصد شورش علیه تمامی کسانی دارد که از کنترل عناصر برای مبارزه استفاده می‌کنند. آن‌ها با این شورش قصد دارند قدرت این کنترل کنندگان را سلب کنند و اواتار کورا هم یکی از اهداف مهم آن‌ها است. کورا در معرض خطر بزرگی قرار دارد و ممکن است که با شیوه‌ی مرد ماسک‌دار، تمام قدرت‌هایش را از دست داده و بدین ترتیب چرخه زندگی آواتارها به پایان برسد. او درصدد یافتن شخصیت مرد ماسک‌دار است و با نابودی وی‌ می‌خواهد، شهر را دوباره در صلح و آرامش قرار دهد.

خطرات بزرگی جان آواتار کورا را در انیمیشن The Legend of Korra تهدید می‌کند. آواتار جوان ما تنزین پسر آنگ را به‌عنوان یار و همراه کنار خود دارد و قصد دارد که شیوه‌های درست مبارزه و باد افزاری را از وی یاد بگیرد. دوستان وی هم کمک‌حال او هستند و او را در نبردهای بزرگ یاری خواهند کرد. کورا هم یک حیوان خشمگین دارد که کمک زیادی به حرکات وی می‌کند. کورا قصد دارد که میراث بنا نهاده شده توسط آنگ را حفظ کند و بهترین عملکرد را در شهر داشته باشد. این‌بار دشمنان وی قدرت زیادی دارند و از هر موقعیت برای ضربه زدن استفاده می‌کنند. مسئولین شهر در برابر اواتار خنثی هستند و عملیات وی را نه تائید و نه رد می‌کنند. مسابقات غیرقانونی کنترل عناصر همچنان برقرار است و ماکو و برادرش به‌همراه کورا مسرانه در آن شرکت می‌کنند. ناگا حیوان کورا او را ترک نمی‌کند و نجات دهنده جان وی است.

کیفیت این سری انیمیشنی نسبت به مجموعه قبلی آواتار بسیار بهتر است و شاهد انیمیشن‌های زیبا و پویایی بیشتر عناصر آب، خاک، باد و آتش هستیم. نبردها طراحی بهتر و جذاب‌تری دارد و همچنان شاهد حالت طنز و نشاط بخش در قسمت‌های مختلف هستیم. آواار کورا قدرت زیادی در برقراری ارتباط با جهان ارواح دارد و فصل دوم این انیمیشن هم به‌طور مستقیم و کامل به این جهان می‌پردازد. زندگی آواتارهای قدیم مرور می‌شود و چالش‌هایی که داشته‌اند، به‌نمایش درمی آید. همه چیز در این سری انیمیشن اکشن‌وار دنبال می‌شود و اگر از علاقه‌مندان آنگ و ماجراهایش بوده‌اید، قطعا با کورا هم ارتباط برقرار خواهید کرد و می‌توانید همان استرس همیشگی در تماشای نبردهای آواتار خود را داشته باشید.

info

Taking place 70 years after the events of “Avatar: The Last Airbender,” this story follows the adventures of the Avatar after Aang – a passionate, rebellious, and fearless teenage girl from the Southern Water Tribe named Korra. With three of the four elements under her belt (Earth, Water, and Fire), Korra seeks to master the final element, Air. Her quest leads her to the epicenter of the modern “Avatar” world, Republic City – a metropolis that is fueled by steampunk technology. It is a virtual melting pot where benders and non-benders from all nations live and thrive. However, Korra discovers that Republic City is plagued by crime as well as a growing anti-bending revolution that threatens to rip it apart. Under the tutelage of Aang’s son, Tenzin, Korra begins her airbending training while dealing with the dangers at large.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

|بنا به دستور سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) محتوای این مطلب حذف گردید|