دانلود مرورگر کومودو دراگون Comodo Dragon 76.0.3809.100

4.2/5 - (4 امتیاز)

مرورگر کومودو Comodo Dragon مرورگری امن و سریع برای استفاده از تمام پهنای باند در هنگام وبگردی و بازکردن صفحات وب می باشد که به خاطر داشتن امنیت بالا محبوب شده است. کاربران اینترنت همیشه نیازمند به انتخاب یک مرورگر امن با ظاهری زیبا هستند. این مرورگر کار اصلی خود را بر امنیت خود استوار کرده و این مورد را می توان نقطه عطف برنامه نسبت به فایرفاکس دانست. کارایی و کنترل حریم خصوصی و امکان اشتراک گذاری آسان صفحات در شبکه های اجتماعی از دیگر ویژگی های این برنامه است. همچنین تمامی extensions ها در آن قابل اجرا هستند.

دانلود-کومودو-دراگون

مطالب مرتبط

از قابلیت های ویژه مرورگر کومودو دراگون می توان به قابلیت سازگازی با انواع پروتکل های استاندارد وب اشاره نمود. سازگاری این محصول با پروتکل ایمنی SSL به کاربران این ایمنی را داده است تا در وب سایت های پرداخت الکترونیکی با خیالی راحت به امور بانکی مشغول باشند.این نرم افزار فضای کمی را در سیستم شما اشغال خواهد کرد. Comodo Dragon مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.

از ویژگی های مرورگر کومودو می توان گفت:

  • امنیت بالا با متوقف سازی کوکی های ناشناس
  • استفاده حداقلی از سیستم شما و ثبات بالا
  • سرعت بالا در باز کردن صفحات وب
  • توانایی تشخیص SSL Certificate
  • بهبود ویژگی محافظت از حریم خصوصی نسبت به کرومیوم
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
  • محافظت از سیستم شما در برابر بدافزارها و باج افزارهای مبتنی بر مرورگر وب

دانلود-مرورگر-کومودو-Comodo-Dragon دانلود-مرورگر-کومودو-Comodo-Dragon دانلود-مرورگر-کومودو-Comodo-Dragon

info

A faster, more secure Internet Browser – based on Mozilla Firefox.As the number of internet threats increases, users are faced with choosing a browser which fits both their security needs and meets their particular browsing necessities.In an attempt to meet the different requirements of users we’re happy to announce the release of the new Comodo IceDragon browser.The browser is built on the Mozilla browser core and combines the basic functionalities of the original code with the Comodo security features.

سیستم مورد نیاز

Windows 10/8 / 8.1 / 7 / Vista / XP – 32/64 bit
128 MB RAM and 40 MB Hard Disk Space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه 32بیتی با حجم 85 مگابایت

————-

دانلود نسخه 64بیتی با حجم 88 مگابایت