دانلود مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 99.0.1 Win/macOS

4.4/5 - (210 امتیاز)

فایرفاکس کوانتوم با گستره ای عظیم از به روزرسانی های جذاب منتشر شده است. یکی از این موارد مهم، ارائه ی سیستم بهبودیافته برای محافظت از سیستم کاربر علیه ردیاب ها (ترکرها) می باشد. تنظیمات مربوط به بلاک کردن دسترسی ردیاب های آنلاین (Online Trackers) در گزینه های نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تنها با چند کلیک، دسترسی استاندارد، محدود و یا شخصی سازی شده را به ردیاب ها بدهید. هم چنین در بخش پنل اطلاعات سایت (با کلیک بر روی گزینهی i در کنار آدرس سایت در نوار آدرس موزیلا قابل دسترس است)، به شما مواردی را که فایرفاکس بلاک و شناسایی کرده است را نشان می دهد.

هم چنین فایرفاکس تجربه ای بهتر برای کاربران غیر از انگلیسی زبان فراهم کرده است. شما می توانید به بخش تنظیمات نرم افزار مراجعه کنید و بخش جدید “زبان ها” را مشاهده نمایید. این بخش به شما اجازه می دهد تا زبان دلخواه خود در هنگام مشاهده ی سایت های چندزبانه را به ترتیب اولویت مشخص نمایید. پشتیبانی از قابلیت Handoff برای سیستم عامل macOS در این نسخه لحاظ شده است. هم چنین تجربه ی استریم ویدیوها برای کاربران ۶۴بیتی بهبود یافته است. پشتیبانی از تکنولوژی جدید فشرده سازی ویدیوها که AV1 نام دارد، در فایرفاکس مهیا شده است.

دانلود-فایرفاکس-کوانتوم

مطالب مرتبط

مرورگر موزیلا فایرفاکس را می توان در رده دوم بعد از گوگل کروم و بالاتر از اینترنت اکسپلورر، سافاری و اپرا دانست! توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

info

New Features in Firefox Quantum 99.0.1:
You can read the full changelog from this link.

——————-

Mozilla Firefox (or simply Firefox) is a free and open-source web browser developed by the Mozilla Foundation and its subsidiary the Mozilla Corporation. Firefox is available for Windows, macOS and Linux operating systems, with its Firefox for Android available for Android (formerly Firefox for mobile, it also ran on the discontinued Firefox OS), and uses the Gecko layout engine to render web pages, which implements current and anticipated web standards. An additional version, Firefox for iOS, was released in late 2015, but this version does not use Gecko due to Apple’s restrictions limiting third-party web browsers to the WebKit-based layout engine built into iOS.

سیستم مورد نیاز

Windows

Please note that 64-bit builds of Firefox are only supported on Windows 7 and higher.
Recommended Hardware
Pentium 4 or newer processor that supports SSE2
512MB of RAM
200MB of hard drive space

Mac

Recommended Hardware
Macintosh computer with an Intel x86 processor
512 MB of RAM
200 MB hard drive space

GNU/Linux
Software Requirements

Please note that GNU/Linux distributors may provide packages for your distribution which have different requirements.

راهنمای نصب

نسخه مورد نیاز سیستم عامل خود را دانلود نمایید و به طور معمول نصب کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com