دانلود بازی Dark Dimensions Homecoming v1.0 برای PC

اولین رای باشید!

بازی منحصر به فردی که انتخاب ادیتورهای کمپانی معروف BigFish می باشد! این بازی به دلیل استاندارد بسیار بالای کیفی و نقدهای بسیار مثبتی که برای خود کسب کرده است، به عنوان یکی از برترین بازی های در سبک معمایی و هیدن آبجکت شناخته شده است. این بازی توسط Daily Magic Productions که سازنده ی سری معروف Dark Dimensions می باشد ساخته شده است. داستان بازی از این قرار است که سال ها پیش، پدر مادر شما در طی بازجویی و بررسی منطقه ای دور افتاده در Whispering Hollows ناپدید می شوند. پس از آن، شما به سفر در کشور می پردازید و Dark Dimensions را بررسی می کنید و به دنبال جوابی برای ناپدید شدن ناگهانی پدر مادر خود می گردید. سرانجام، پس از این همه سال، حقیقتی که پشت تراژدی غم انگیز خانواده ی شما قرار داشته است فاش خواهد شد. حالا وقت این هست که شما Barton Mansion را ملاقات کنید، جایی که همه ی این ماجراها از آن آغاز شده اند.

Dark Dimensions Homecoming Collectors Edition v1.0 PC-TE

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 2.5 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 1345 MB

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تنها کافیست بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود