دانلود بازی Dying Light برای PC

اولین رای باشید!

مه صبحگاهی از پنجره به داخل می دمد ولی چیزی تغییر کرده است، رایحه ی نسیم بهاری دیگر آن بوی همیشگی را ندارد، خون به آن هستی داده و به آن خاتمه هم خواهد داد. بازی Dying Light یک محیط بی نهایت بزرگ برای گردش و البته مردن را به شما پیشکش کرده است مانند همان چیزی که همیشه از یک بازی آخرالزمانی با اسانس زامبی می خواستید. مطمئن باشید جایی برای شما نمانده است تا آن را نگاه کنید و از منظره ها لذت ببرید، تنها جایی که باید چهار چشمی آن را بپایید، پشت سر شماست. شما می‌دانید چه چیزی پشت سرتان انتظارتان را می کشد؟ پس بهتر است زودتر بفهمید قبل از این که دیگر دیر شده باشد. داستان بازی بر اساس دنیای اطراف شما نگاشته شده است، بر اساس اینکه چه چیزی نیاز دارید و به کجا قصد دارید بروید. برعکس خیلی از بازی ها شخصیت شما یک هالک نیست و نیاز به غذا، استراحت، وجدان راحت و البته سرپناه دارد و خیلی علاقه ندارد در میان ماشین های آدم خوری قرار داشته باشد چون او هم مثل ماست، او هم از این موجودات تغییر یافته وحشت دارد ولی می داند که از چه چیزی باید بیشتر بترسد، انسان ها. بله هنوز دقدقه ی اصلی بازماندگان، بازماندگان است. هر از چند گاهی یک جعبه تجهیزات پزشکی و یا اسلحه از طریق هواپیما به شهر ارسال می شود و بهتر است که به خاطر خودتان هم که شده زود به آن برسید چون در راه با سه چیز سر و کار خواهید داشت: زامبی، آدم، آدم عصبانی. بله عصبانی و خشن. آن ها با تجهیزاتی که دارند دست کمی از یک ترمیناتور ندارند و خیلی از آن ها قبلا عضو ارتش بوده اند پس بهتر است به سراغ آن جعبه بروید و فکر هایتان را کنار بگذارید.

Dying Light PC-RELOADED

|نسخه فشرده CorePack-V2 با حجم ۷٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Dying.Light.Update.v1.4.0-RELOADED به پست اضافه شد|

 

 

Antoine شخصیت اصلی ما ملقب به سردسته است و همین! بله هیچ چیزی درباره ی او نمی دانیم بجز این که به دنبال آدم ها و زامبی ها می رود تا مأموریتش را به هر نحوی کامل کند ولی، در اینجا Techland کمی خلاقیت به خرج داده است، بیشتر از کمی، خیلی زیاد! وقتی که شب می شود تمامی زامبی ها از قدرت زیادی برخوردار می شوند، از زامبی یک سبزی فروش تا زامبی یک آتش انداز ارتش که روزی برای نجات شهر می جنگیده است. البته این تمامی داستان نیست، در شب سر و کله ی زامبی هایی  پیدا می شود که شباهت زیادی به هالک دارند! اینجا به یک نکته ی مثبت دیگر بازی می رسیم، شما نمی توانید همه چیز و همه کس را بکشید و از سر راه خود بردارید مخصوصا این گونه دشمنان را. شخصی به نام Razor در بازی وجود دارد که رئیس یک گروه از راهزنان است و آنتیاگونیست اصلی بازی به شمار می رود، او از بازماندگان اولین روز شلوغی و شیوع بیماری است. شما موظف هستید قبل از شب به پایگاهتان برگردید وگرنه کسی از بازماندگان جرئت نخواهد داشت که در را برای شما باز کند و شما باید تمامی شب را بیرون از پایگاه و در مقابله با هیولاها بگذرانید که البته Techland قول داده است بعضی مراحل بازی اصلا در شب اتفاق می افتد تا بعضی از بازیکنان ترسو مزه ی ترس و اضطراب را بکشند. البته اگر کمی در مقابل دشمنان نبوغ داشته باشید می توانید از دست آن ها فرار کنید ولی به یکی دیگر از جنبه های مثبت بازی بر می خورید، هیچ جای دنیای بازی برای شما امن نیست. از دست هر گله ای که فرار کنید تعداد بیشتری مقابل شما می آیند و اگر از دست آن ها فرار کنید باز هم به همین منوال بازی طی می شود که شما را به استفاده از راه های مختلف برای بقا ترغیب کند.

 

خوب نوبتی هم که باشد نوبت به گرافیک و جلوه های بصری بازی ما می رسد تا با حال و هوای نسل بعدی تزئین شود. جلوه های بصری و گرافیکی بازی به بهترین شکل ساخته شده اند چون Dying Light اولین بازی هست که با موتور Chrome Engine 6 ساخته می شود و با توجه به عرضه ی بازی برای کنسول های نسل بعد باید بدانیم که سازندگان برای گرافیک بازی چیزی کم نگذاشته اند. با پشتیبانی کنسول های نسل هشتمی و DirectX 11 از این بازی باید بدانیم که بازی از لحاظ گرافیکی مشکلی نخواهد داشت. شما در بازی با انیمیشن های زیبایی مواجه می شود از جمله لیز خوردن و افتادن و قابلیت های دیگر مانند پاشیدن خون از سر قطع شده ی یک زامبی. از تمامی این ها که بگذریم یک بازی Open World خواهیم داشت که مهمترین فاکتور همچنین بازی هایی گرافیک بالای آن هاست. درخت ها، ساختمان ها، زمین ها و اسلحه های بازی و حتی مدل های زامبی با حداکثر دقت و تجربه طراحی شده است. اگر باران بیاید حرکت شما در زمینی پر از گل و لای سخت می شود و ممکن است لیز بخورید. مرگ های مختلف برای زامبی ها در تله های بازی هم به خوبی کار شده است و شما می توانید شوک وارد شده به یک زامبی پس از برق گرفتگی را ببینید و یا ببینید که زامبی هایی که با بمب صوتی ترکانده اید تکه تکه شده اند و این برای یک بازی با محوریت آخرالزمانی بسیار جالب و زیباست. از دیگر خلاقیت های سازندگان بازی حالت چهره و عکس العمل تمامی کاراکتر های بازی است، از جمله زامبی ها. شما می توانید فرق بین یک زامبی که حضور شما را حس کرده است و یک زامبی بی خبر را به وضوح ببینید و تغییر چهره ی آن ها را موقع ضربه خوردن مشاهده کنید.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 560 / AMD Radeon™ HD 6870 (1GB VRAM)
DirectX®: Version 11
Sound: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 7 64-bit / Windows® 8 64-bit / Windows® 8.1 64-bit
Processor: Intel® Core™ i5-4670K @3.4 GHz / AMD FX-8350 @4.0 GHz
Memory: 8 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 / AMD Radeon™ R9 290 (2GB VRAM)
DirectX®: Version 11
Sound: DirectX® compatible
Additional Notes: Laptop versions of graphics cards may work but are NOT officially supported.

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crackfix را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود آپدیت Dying.Light.Update.v1.4.0-RELOADED بازی

– دانلود آپدیت Dying.Light.Update.v1.2.1.Incl.DLC-RELOADED بازی

– دانلود کرک فیکس Crackfix-RELOADED بازی

– دانلود دی ال سی DLC Pack 1-BAT بازی

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

 

نسخه فشرده ۷٫۹ گیگابایتی CorePack V2 بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه CorePack عرضه شد. در این نسخه زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند، کیفیت ویدیوهای اینترو بر روی کیفیت کم قرار گرفته، موزیک های بازی حذف شده اند، بازی توسط Crackfix-RELOADED کرک شده، ریلیز دی ال سی DLC Pack 1-BAT و Be the Zombie Mode در بازی قرار داده شده اند.

 

توضیحات نصب نسخه CorePack بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

دانلود نسخه CorePack به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود