دانلود بازی Grim Fandango Remastered برای PC

4.2/5 - (5 امتیاز)

Grim Fandango یکی از بزرگترین عناوین کلاسیک گیمینگ و همچنین یکی از بهترین بازی های سبک ماجراجویی می باشد. اما با وجود نقد ها و نمرات خوبی که از سوی منتقدان کسب کرد، فروش چندان خوبی نداشت. با این حال گیم پلی و داستان آن هنوز هم فوق العاده است. حال همگام با توزیع کنسول های نسل هشتمی، این بازی بازسازی شده و برای PC نیز عرضه شده است. نسخه HD این بازی به بهبودهای گرافیکی بسیار زیادی و هم چنین استفاده از المان های شفاف پس زمینه، صداگذاری حرفه ای تر و … توجه کرده است.

Grim Fandango Remastered PC-CODEX

|آپدیت Update.v1.2.2-CODEX به پست اضافه شد|

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or Later
Processor: Intel® Core™ 2 Duo 2.4 GHz, AMD Athlon™ X2 2.8 GHz, or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ATI Radeon HD 4650 / NVIDIA GeForce GT 220 / Intel HD 4000 Graphics, or equivalent
Hard Drive: 6000 MB available space
Sound Card: Windows Compatible Card
Additional Notes: GPU that supports OpenGL 3.3 or higher

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود آپدیت Update.v1.2.2-CODEX بازی

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود