دانلود بازی Lex Mortis برای PC

اولین رای باشید!

Lex Mortis یک بازی Open-World و ترسناک می باشد که در سبک ماجراجویی، اکشن و ایندی قرار می گیرد که شما در آن باید جزیره ای ناشناخته را به طور کامل مورد بررسی و کاوش قرار دهید. اتمسفر و فضای بازی به طور مستقیم از زمانی که در روز بازی می کنید تاثیر می پذیرد. به عنوان مثال، در طول روز شما به مطالعه ی جزیره و اسرار آن می پردازید اما در شب، دشمنان خود را نشان داده و بدترین کابوس شما به واقعیت تبدیل می شود!

Lex Mortis PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core i5-750 or AMD Phenom II X4 955
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 560 or AMD Radeon R7 260X
DirectX: Version 11
Hard Drive: 4 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: Intel Core i5-2400S or AMD FX-8320
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660 or AMD Radeon R9 280
DirectX: Version 11
Hard Drive: 4 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود