دانلود بازی Reload برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Reload یک بازی اکشن و شبیه سازی می باشد که با حجم کم خود می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. این بازی، یک بازی با خواص واقعی سلاح ها بوده و تاکتیک های نظامی در آن به صورت واقعی شبیه سازی شده اند که شما می توانید آن را به صورت ۱ الی ۴نفره بازی کنید که باعث می شود تا بازی بسیار جذاب تر و سریع تر برای شما اتفاق بیفتد. Reload یکی از دقیق ترین بازی های تفنگی که تا به حال شبیه سازی شده است می باشد و تنها هدف آن، تمرین دادن برای شلیک کننده های حرفه ای می باشد. رشد و حرفه ای تر شدن خود را با فراگرفتن دستوراتی که به شما در طول بازی داده می شود حس خواهید نمود که این تمرینات بیش از ۴۳۵ سناریو نظامی خواهد بود.

Reload PC-RELOADED

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista/XP/7
Processor: Single Core 2.4GHZ
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 6800 or Radeon X700
Hard Drive: 1 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود