دانلود بازی Tropico 5 Complete Collection v1.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG

4.2/5 - (10 امتیاز)

بازی Tropico 5 عنوانی در سبک استراتژیک، شبیه ساز و نقش آفرینی است که توسط Haemimont Games طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Kalypso Media Digital برای کامپیوتر به بازار عرضه گردد. بازی شما را به سفری که در قرن ۱۹ تا ۲۱ رخ می دهد خواهد برد، سفری که در آن جنگ جهانی اول، دوم، جنگ با سلاح سرد و مدرن را تجربه خواهید کرد، بازی تروپیکو ۵ در جزیره ای دور افتاده و توسط رئیس جمهوری دیکتاتور شروع می شود که سعی دارد تا سلسله و سلطنت خود را فراتر از قرن ۲۱ گسترش دهد.

در بازی Tropico 5 پیشرفت های بسیاری اعمال شده است از جمله مکانیک پیشرفته تجارت، فن آوری و تحقیقات علمی، اکتشاف و برای اولین بار در این سری از بازی ها رقابتی چند نفره تا حداکثر ۴ بازیکن اضافه شده است که بازیکن را در طول بازی با چالش های مختلفی روبرو می کند، همچنین قابلیت های گذشته به مانند معامله کردن و تحقیق کردن نیز به این بازی برگشته اند.

Tropico 5 Complete Collection v1.11 PC-GOG

Tropico 5 Complete Collection PC-TiNYiSO

به همراه نسخه فشرده FitGirl

دانلود-بازی-Tropico-5-Complete-Collection

مطالب مرتبط

سری Tropico همیشه از گرافیک خوب و فانتزی ای برخوردار بوده اند. این نسخه نیز به همین شکل است. اولین موضوعی که در بازی خودنمایی می کند، رنگ بندی جذاب و گیرای بازی است. محیط های بازی بزرگ هستند و دارای قسمت های مختلفی (جنگل، کوهستان و دشت های پهناور) می باشد.

بازی Tropico 5 این اجازه را به شما می دهد تا از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده کرده و تمامی ساختمان های قدیمی خود را بازسازی کنید . علاوه بر تولیدات داخلی، باید مقداری از آن را به کشورهای مختلف صادر کنید که این کار از طریق تجارت و ناوگان های اقتصادی میسر می شود .

متراکم کردن ناوگان تجارت جهانی و استفاده از کشتی جنگی برای تأمین امنیت مسیرهای تجاری به جزیره همسایه و یا ابر قدرت های جهان مواردی هستند که باید به آنها دقت شود . جزیره ای که شما بر آن حکمرانی می کنید دارای آثار ارزشمند و نهفته ای است که تا به حال کشف نشده اند در ضمن بیش از ۱۰۰ ساختمان مختلف از تمامی دوره ها با بالاترین کیفیت طراحی شده اند که از نظر بصری در نوع خود منحصر به فرد هستند .

info

Return to the remote island nation of Tropico in the next installment of the critically acclaimed and hugely popular ‘dictator sim’ series. Expand your Dynasty’s reign from the early colonial period to beyond the 21st Century, facing an all-new set of challenges, including advanced trading mechanics, technology and scientific research, exploration and for the first time in Tropico history – cooperative and competitive MULTIPLAYER for up to 4 players.

The Eras – Start your reign during colonial times, survive the World Wars and the Great Depression, be a dictator during the Cold War, and advance your country to modern times and beyond. From the 19th century to the 21st, each era carries its own challenges and opportunities.

The Dynasty – Each member of El Presidente’s extended family is present on the island and may be appointed as a ruler, a manager, an ambassador or a general. Invest in the members of your Dynasty to unlock new traits and turn them into your most valuable assets.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7, Windows 8

Processor: 2 GHz Dual Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 400 or higher, AMD Radeon HD 4000 or higher, Intel HD 4000 or higher (DirectX 11 hardware support required)

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 (64 bit), Windows 8 (64 bit)

Processor: 2.5 GHz Quad Core CPU

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce 500 or higher, AMD Radeon HD 5000 or higher

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TiNYiSO را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

محتوای محافظت شده

لطفا برای مشاهده لینک های دانلود، عبارت عددی را در باکس مربوطه وارد کرده و تایید را بزنید.