دانلود نرم افزار مدیریت پول PayPal 8.3.1 – اندروید

اولین رای باشید!

PayPal یک برنامه عالی و کاربردی به منظور ارسال پول از هر نقطه به هر نقطه در جهان می باشد. شما توسط این برنامه می توانید تا تمامی امور مالی خود را مورد بررسی قرار داده و بتوانید تا به بررسی و حسابرسی پول های خارج شده و وارد شده در بازه های زمانی مختلف می باشد. نرم افزارهای زیادی برای مدیریت پول ارائه می شوند اما کاربران توسط PayPal می توانند تمامی موارد لازم را در یک برنامه ویژه داشته باشند و برای مدیریت پیشرفته پول های خودشان از ابزارهای این برنامه استفاده نمایند .این برنامه دارای بخش های متنوعی می باشد که می تواند به مدیریت خرج کردن پول، ورودی های ماهانه و سالانه و همچنین خرج های ویژه در هر دوره اشاره کرد. کاربران با دانلود PayPal می توانند در یک نگاه پول های خود را مدیریت کرده و برای ذخیره کردن و ثبت تراکتش ها از سیستم بصری این برنامه استفاده نمایند. این برنامه یک امکان ویژه دارد که کاربران می توانند با صاحبان دیگر اکانت های PayPal آشنا شده و در بیش از ۱۰۰ کشور پول های خود را به این اکانت ها منتقل نمایند. این برنامه کاملا رایگان بوده و به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار کاربران قرار داده می شود.

با دانلود PayPal شما می توانید به اشتراک گذاری پول های خود پرداخته و با استفاده از ابزارهای مختلف آنها را مدیریت نمایید. برنامه دارای بخش های ویژه ای از جمله ذخیره سازی ماهانه و سالیانه تراکنش ها می باشد تا هر کاربر بتواند برنامه ریزی خاصی روی حقوق های خودش داشته باشد و دیگر با مشکل کمبود بودجه در برخی از زمان های سال مواجه نباشد. شما توسط این برنامه می توانید تا امور مالی خود را به صورت کاملا ایمن مدیریت کرده و گزارشاتی را نیز تهیه نمایید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-PayPal

اسکرین-شات-PayPal

info

TAP INTO YOUR MONEY

Send money to almost anywhere in the world in just seconds. Manage all the ways you send, receive, and spend money at a glance – it’s all here.

SEND MONEY IN SECONDS

Send Money to PayPal account holders in over 100 countries using just their email address or mobile number. When the money arrives in their account (usually in seconds), they can spend the money online or withdraw it with just a tap. And it’s completely free when you send money to friends in the US from your bank account or PayPal balance.

Changelog :

-Fingerprint login supported for more phones, including the Samsung Galaxy S7, Nexus 5X, and Nexus 6P (Android Marshmallow and above)

-Sleeker send and request money experience with animated transitions

-Performance improvements

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی