دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

5/5 - (2 امتیاز)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|دیتاپک DataPack.v4.0-BAT به پست اضافه شد|

 

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD نقره ای به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۷۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Core 2 Duo @ 1.8 GHz or Athlon II X2 240
RAM: 1 GB
OS: Windows Vista SP2/ 7 SP 1
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1300 or Intel HD Graphics 2000 (512 MB VRAM)
Free Disk Space: 8 GB

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: Core i3-530 or Phenom II X4 925
RAM: 2 GB
OS: Windows Vista SP2/ 7 SP 1
Video Card: NVIDIA GeForce 7950 / ATI Radeon HD 2400 / Intel HD Graphics 3000 (1 GB) Free Disk Space: 8 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود آپدیت DataPack.v4.0-BAT بازی (شامل همه آپدیت ها و DLCهای بازی تا تاریخ ۱۳٫۰۳٫۲۰۱۵)

– دانلود آپدیت Update.v1.03-RELOADED بازی

– دانلود آپدیت Update.v1.02-RELOADED بازی

– دانلود آپدیت Update.v1.01.01-RELOADED بازی

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود