دانلود بازی Halo Spartan Strike برای PC

اولین رای باشید!

در حالیکه طرفداران بازی های سری Halo همین اواخر در ایکس باکس لذت بردند, اینجا خبر دیگری وجود دارد که میتواند شما را خوشحال تر کند. شرکت ۳۴۳ و استودیو مایکروسافت میخواهند بازی Halo: Spartan Strike برای ویندوزفون منتشر کنند. Halo: Spartan Strike بازی مشابه Halo: Spartan Assault است که در سال قبل منتشر شده بود. بازی از قابلیت Universal پشتیبانی خواهد کرد که میتوانید ان را در تمام دستگاه های ویندوزی خود داشته باشید. این بازی در سبک اکشن با دوربین از بالا به پایین است که داستانی به موازات قسمت دوم این سری روایت می‌کند و توسط استودیو Vanguard Games ساخته می‌شود. سازندگان برای این قسمت قول کنترل بهینه‌تر و همچنین بروزرسانی‌های متنوع را داده‌اند. اسلحه‌ها و وسایل نقلیه‌ی متنوع در بیش از ۳۰ مرحله برای مخاطبین در نظر گرفته شده است.

Halo Spartan Strike PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8 and 8.1
Processor: Dual core processor
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX10 compatible graphics card w/ dedicated 512MB RAM (ATI Radeon 3670, NVIDIA 8600 GT or Intel HD 3000)
DirectX: Version 10
Hard Drive: 2550 MB available space
Additional Notes: DirectX feature level 10 required

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8 and 8.1
Processor: Quad core processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX10 compatible graphics card w/ dedicated 1GB RAM
DirectX: Version 11
Hard Drive: 2550 MB available space
Additional Notes: DirectX feature level 10 required

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

– دانلود به صورت تک فایل ۰٫۹۹ گیگابایتی از سرور تیزفایل

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود