دانلود بازی Son of Nor برای PC

اولین رای باشید!

به دنیای Noshrac خوش آمدید. بیابان بی آب و علفی که در آن نسل انسان در حال انقراض است. شما یک Son of Nor هستید، جادوگری با قدرت حرکت دادن از راه دور ، توانایی خم کردن  اشیا ،آموزش دیده برای دفاع از انسان ها در مقابل حملات امپراطوری Sarahul و خطرات بیابان ، توانایی حل معماها و … Son of Nor  محصول شرکت Stillalive Studios ،یک بازی ماجراجویی- اکشن سوم شخص است که در تاریخ ۳۱مارس سال ۲۰۱۵ برای PC ،Mac و لینوکس عرضه شده است. Son of Nor یک بازی ماجراجویی و اکشن است که در ماه مارچ سال ۲۰۱۵ توسط Stillalive Studios تولید و سپس با کمک شرکت Viva Media منتشر شده است. این بازی با سبک جذاب خود توانسته جوایز زیادی را کسب کند و به عنوان یکی از بازی های قدرتمند خود را مطرح کند. داستان بازی مربوط به فردی می شود که تنها امید انسان ها برای نجات از انقراض است. او که تنها فرد باقی مانده در بیابان ها است باید تمامی تلاش خود را بکند تا بتواند مردمش را از نابودی نجات دهد.

Son of Nor PC-CODEX

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista®, Windows® 7, Windows® 8
Processor: Intel® Core® 2 Duo / AMD® Athlon™ x2 6400+ or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia® 8800 GT / AMD® 4670 or faster with 1 GB VRAM (not compatible with all laptop/mobile video chipsets)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0 compatible sound card

 

تصاویری از محیط بازی:

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود