دانلود نرم افزار ضبط صفحه نمایش Ashampoo Snap 12.0.0 + Portable

3/5 - (2 امتیاز)

دانلود Ashampoo Snap نرم افزار قدرتمند محصول شرکت محبوب Ashampoo می باشد که می تواند به راحتی از محیط ویندوز و نرم افزار ها و بازی فیلم و عکس تهیه کند. شاید این در ابتدا ساده به نظر برسد ولی امکانات موجود در این نرم افزار باعث می شود این نرم افزار ضمن دارا بودن قابلیت عکس و فیلم برداری ، امکانات لازم برای تهیه فیلمی تمام عیار از محیط ویندوز را داشته باشد. این نرم افزار ضمن اینکه می تواند به صورت تمام صفحه از محیط ویندوز فیلم و عکس تهیه کند ، توانایی این را دارد که از ناحیه ای ویژه که توسط شما معین می شود فیلم برداری نماید ، می تواند در هنگام فیلم برداری روی گزینه بزرگنمایی (zoom) انجام دهد.

نرم افزار Ashampoo Snap همچنین می تواند تنها از منو هایی که باز می شوند فیلم و عکس تهیه نماید. بعد از فیلم برداری می توان به به فیلم عکس ، یادداشت ، متن ، دور اشیاء خط کشیدن و واتر مارک اضافه کرد و این یعنی شما می توانید یک فیلم آموزشی بسازید. هم چنین در ادامه این قابلیت وجود دارد که صدا و تصویر ورودی از میکروفون و وب کم را نیز به فیلم گرفته شده ، اضافه کنید. در ادامه قابلیت ها ، امکان ویرایش محدود عکس و فیلم وجود دارد و می توان تغییر سایز ، چرخش ، پاک کردن قسمتی از عکس و… انجام داد. نرم افزار در کاربرد بسیار آسان است و تمامی فرایند ها روشن و امکانات در دسترس خواهد بود.

دانلود-Ashampoo-Snap

Ashampoo-Snap-اسکرین-شات Ashampoo-Snap-اسکرین-شات

info

Ashampoo Snap 8 is the smartest way to capture screenshots, add notes and annotations and share them with your friends. With Ashampoo Snap 8 you capture images and videos right from your screen in seconds, capture rectangular regions, use free form capture for maximum flexibility, use timers for interval capturing.

Ashampoo Snap has all the tools you know and love and improves them. Apply gradients to almost any object, use the new outline style for visual accents, work with curved lines and arrows or 1-click clone objects for simple reuse. Not sure which application window you will later need? Simply use the new “Capture all visible desktop windows as objects” and capture all of them at once. The windows will then be captured into a single project but remain movable and resizable right from within Snap.

سیستم مورد نیاز

Os : Windows 7/8/8.1/10

راهنمای نصب

بعد از نصب نرم افزار محتوای پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. فایل پچ را به صورت Run as Administrator اجرا کرده و گزینه Patch را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود