دانلود بازی Airport Simulator 2015 برای PC

اولین رای باشید!

Airport Simulator 2015 بازی مهیجی در سبک شبیه سازی پرواز می باشد که شما در آن با بدست گرفتن کنترل یک فرودگاه تبدیل به قهرمان می شوید. ماموریت های هیجان انگیز و متنوعی در زمینه های مختلف پرواز به شما محول خواهد شد که از جمله آنها می توان به کنترل ماشین های حمل بار فرودگاه و به دست گرفتن فرودگاه های بین المللی اشاره کرد. هواپیما ها را در مکان مناسب خود فرود و امتیازات لازم را برای رسیدن به مراحل بالاتر بدست آورید.
بازی شامل بیش از ۱۵ هواپیمای مسافرتی و باری می باشد که در شکل و شمایل متنوعی ارائه شده اند. شما باید در قسمتی نوارهای فورد را محاسبه کرده و هواپیما را درست فرود آورید. وسایل جانبی در این فرودگاه نیز شامل تنوع زیادی می باشند. مثل در مراحلی شما باید کامیون پله بر مسافرتی را به هواپیما نزدیک کرده و مسافران را پیاده کنید. استفاده از اتوبوس های شاتل و همچنین خودروهای یخ شکن از دیگر بخش های این بازی می باشد.

 

Airport Simulator 2015-PLAZA

 

 

 

سیستم موردنیاز برای اجرای بازی :

OS: Windows: Vista/7/8
Processor: AMD/Intel Dual-Core-processor running at 2.8 GHz (Intel Core i5-3570K or AMD Phenom II X3 720 or newer architectures)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0x compatible ATI/NVIDIA graphics card with min. 1 GB VRAM (ATI Radeon HD4870 or NVIDIA GeForce GTX 660 equivalent or better)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Mouse and keyboard

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 

 

 

 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 رمز فایل : www.downloadha.com

 دانلود از لینک مستقیم با حجم ۳۱۴ مگابایت

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود