دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PC

اولین رای باشید!

بازی Dreaming Chapter One یک بازی اول شخص بسیار زیبا است که توسط کمپانی Orange Valley و توسط همین کمپانی برای کامپیوتر منتشر شده است ، سبک این بازی تخیلی و ماجراجویی می باشد و شرکت سازنده اعلام کرده است که این بازی یکی از بهترین بازی های تخیلی و ماجراجویی می باشد. داستان بازی در مورد یک مردی به نام journey است که در دنیایی تخیلی و پر از مشکلات باید به دنبال دختری باشد که اصلا آن را نمی شناسد و در این بین با مشکلات و موانعی رو به رو می شود که آن را از ادامه سفر باز می دارند پس باید تمام تلاش خود را بکند تا از این مشکلات عبور کند و به دختری که به دنبال آن است برسد. آیا آماده اید که پا به دنیایی بگذارید که در آن واقعیت و رویا در هم ترکیب شده است؟

 

Dreaming Chapter One PCHI2U

 

Dreaming Chapter One دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PC

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Dreaming Chapter One s1 Small دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PC Dreaming Chapter One s2 Small دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PC

 

source دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

================================================

HI2U Release

 

download دانلود بازی Dreaming Chapter One برای PCدانلود:    Direct Link

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود