دانلود نسخه دوم پیش نمایش ویندوز ۱۰ – Windows 10 Insider Preview Build 10130

1/5 - (1 امتیاز)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

  microsoft دانلود نسخه دوم پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Insider Preview Build 10130

  

منوی استارت جدید در ویندوز ۱۰:

مایکروسافت بعد از بازخورد منفی از حذف منوی استارت در ویندوز ۸، تصمیم به انتشار به‌روزرسانی جدیدی بانام ۸.۱ کرد که در آن دکمه‌ی استارت به‌جای خود بازگشت. ولی اکنون به نظر می‌رسد در ویندوز ۱۰ منوی استارت شاهد تغییراتی از قبیل باز شدن منو به‌صورت سنتی باقابلیت پین کردن نرم‌افزارهایی مختلف حتی نرم‌افزارهایی که برای نسخه‌ی دسکتاپ طراحی نشده‌اند اشاره کرد.

 

همه‌چیز در قالب پنجره:

به نظر می‌رسد مایکروسافت در نسخه‌ی آتی ویندوز امکان اجرای نرم‌افزارهایی که با رابط کاربری لمسی سازگار هستند را نیز به محیط دسکتاپ بیاورد. در کنار این ویژگی اضافه شدن یا به‌نوعی بازگشت دکمه‌های بستن و کوچک کردن در گوشه‌ی پنجره‌های نرم‌افزارها می‌توان اشاره کرد.

 

چندین دستکتاپ یا همان صفحه‌ی کار در ویندوز ۱۰:

امکان دارد صفحه‌ی اصلی کار شما در ویندوز بسیار شلوغ باشد و یا چندین نفر از یک سیستم استفاده نمایید و هر شخص خواهان قرار دادن نرم‌افزارهای دلخواه بر روی دسکتاپ باشد.در ویندوز ۱۰ امکان استفاده از چندین دسکتاپ و قابلیت سوئیچ بین آن‌ها فراهم گردیده است.

 
جست‌وجوی سریع‌تر:

مایکروسافت قصد دارد File Explorer ویندوز ۱۰ را به‌نوعی هوشمند سازد تا پوشه‌هایی که شما بیشتر به آن‌ها سر می‌زنید را به خاطر سپرده تا در صورت جستجوی فایلی ، پوشه‌های پربازدید را در رأس جستجو قرار دهد.با این کار احتمال سریع‌تر پیدا شدن فایل نیز افزایش خواهد یافت.

 
اضافه شدن دکمه‌ی کار:

با کلیک بر روی این دکمه که قرار است به ویندوز ۱۰ بیاید، می‌توان به‌سرعت بین نرم‌افزارها و دسکتاپ‌های متفاوت سوئیچ کرد.

 
کلید ها و میان‌برهای جدید:

یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه‌شده به ویندوز ۱۰ خط فرمان قابل‌برنامه‌ریزی است که فرد می‌تواند با برنامه‌ریزی آن به‌صورت شخصی یک میانبر برای اجرای هر فرمانی استفاده نماید.

 
File Explorer جدید:

در نسخه‌ی آتی ویندوز شاهد File Explorer جدید خواهیم بود که بر روی آن دکمه‌ی خانه باقابلیت تعریف هر صفحه‌ای اشاره کرد.همچنین دکمه‌هایی بر روی آن به‌منظور سهولت در اشتراک گزاری فایل‌ها و صفحات بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی تعبیه‌شده است.

 

قالب‌بندی بهتر صفحه:

ویندوز جدید این امکان را می‌دهد که به‌صورت هم‌زمان از ۴ نرم‌افزار استفاده کنید و تمام آن‌ها را به‌صورت کامل مشاهده نمایید.در این طرح جدید، صفحه به یک مربع تقسیم می‌شود. ویندوز جدید هم‌چنین نرم‌افزارهایی که به‌طور پنهان در حال فعالیت می‌باشند را به کاربر اطلاع می‌دهد و حتی به‌طور هوشمند پیشنهادهایی باکار در حال انجام کاربر برای استفاده از نرم‌افزارها و پر کردن فضای خالی صفحه ارائه می‌کند.

 
تطبیق با رابط کاربری:

بهترین امکان معرفی‌شده در ویندوز ۱۰ را می‌توان به اینجا محیطی که در آن‌هم استفاده از موس و کیبورد وجود دارد و هم صفحه‌ی لمسی. ویندوز جدید به‌طور خودکار در شرایط وصل و استفاده از موس و کیبورد نرم‌افزارها و محیط را برای استفاده از آن‌ها آماده می‌کند و در صورت استفاده از صفحه‌ی لمسی محیط را با این رابط کاربری تطبیق خواهد داد.

 
یک فروشگاه برای همه:

انتظار می‌رود در نسخه‌ی آتی یک استور یا فروشگاه برای دریافت نرم‌افزارها وجود داشته باشد که هم‌اکنون نیز این کار شروع‌ شده است.با این ویژگی نرم‌افزارهای طراحی‌شده قابلیت اجرا بر روی‌ گوشی و هم سیستم‌های رومیزی را خواهند داشت.

دراین‌بین اطلاعاتی از صفحه‌ی آگاه‌سازی‌ها و دستیار صوتی مایکروسافت قید نشده اما به‌طور یقین این دو ویژگی از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ خواهند بود. درهرصورت باید منتظر ماند تا مایکروسافت در آینده نسخه‌ی پیش‌نمایش را منتشر کند زیرا نسخه‌ی پیش‌نمایش بیشترین شباهت را به نسخه‌ی نهایی ویندوز خواهد داشت.

 

source دانلود نسخه دوم پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Insider Preview Build 10130توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال با استفاده از برنامه های نصب ویندوز از روی USB ، به نصب ویندوز بپردازید . روش دیگر رایت فایل ISO برروی DVD است که روش اول مورد تایید دانلودها می باشد . برنامه ی WinSetupFromUSB را از این لینک می توانید دریافت نمایید و به نصب ویندوز بپردازید . قابل به ذکر است این نسخه آزمایشی می باشد و نسخه ی کامل این ویندوز در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود .

 
download دانلود نسخه دوم پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Insider Preview Build 10130دانلود نسخه ۳۲ بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 

download دانلود نسخه دوم پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Insider Preview Build 10130 دانلود نسخه ۶۴ بیتی به صورت پارت های ۱گیگابایتی
 
دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 
 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود