دانلود بازی The Tarnishing of Juxtia برای کامپیوتر

3/5 - (2 امتیاز)

بازی The Tarnishing of Juxtia ترکیبی از تصاویر فانتزی تاریک خواهد بود که همراه با گیم‌پلی چالش برانگیز و زیبا دنبال شده و می‌توانید آن‌ها را در سبک اکشن و نقش آفرینی دنبال کنید. بازی یک روایت شوم دارد که از سری سولز الهام گرفته است. یک سیستم رزمی مبترکانه و با ارزش می‌بینیم که تنوعی خیره کننده از تجهیزات و توانایی‌ها را هم برای شما خواهد داشت. محیط‌های مبتنی بر پیکسل همراه با جزئیات بسیار زیاد را می‌بینیم و باس‌های وحشتناک بازی هم در همکاری با همدیگر تلاش می‌کنند که در برابر شما قرار می‌گیرند. بازی مبارزاتی با ریسک بسیار زیاد را دارد که البته پاداش‌های متنوعی هم خواهد داشت.

The Tarnishing of Juxtia v1.01 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Tarnishing-of-Juxtia

دانلود بازی Tormented Souls v1.10 برای کامپیوتر – نسخه GOG

4.5/5 - (18 امتیاز)

بازی Tormented Souls در سبک ترسناک و بقا جریان دارد و از آثار مهمی مانند سایلنت هیل و رزیدنت اویل الهام گرفته است. می‌توانید از گیم‌پلی مدرن و پویای بازی استفاده کرده و تجربه‌ای جالب را پشت سر گذارید. مبارزات مرگبار با نیروهای تاریکی در انتظار شما بوده و می‌توانید شخصیت کارولین را برای رسیدن به حقیقت راهنمایی کنید. باید با شرارت‌هایی که در بازی وجود دارد مقابله کرده و مراقب باشید که گرفتار آن‌ها نشوید. عقل خود را به کار گرفته و برای زنده ماندن در این دنیا، از رفلکس‌های سریع استفاده کنید. پازل‌هایی هم در بازی وجود دارند که باید سرنخ آن‌ها را در خلال مراحل پیدا کنید.

Tormented Souls v1.10 PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Tormented-Souls

دانلود بازی Cuphead – The Delicious Last Course برای PS4

4.2/5 - (11 امتیاز)

بازی Cuphead مثل بازی ECHO از آن دسته بازی های بی نظیری می باشد که به دور از حواشی و جنجال های بی سر و ته، توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. این بازی برای اولین بار در نمایشگاه E3 2014 و کنفرانس خبری مایکروسافت به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان معرفی شد. شخصیت بازی در واقع یک فنجان بامزه است که به عنوان سر به بدن یک انسان متصل شده و یک نی روی سر او قرار گرفته و از طرفی با دستان‌اش می‌تواند به دشمنان خود شکلیک کند. در واقع بازی Cuphead یک دنیای کارتونی را برای شما تدارک دیده که در جریان آن باید باس‌های متعدد و سر سختی را از پیش روی بردارید تا بدهی خود به شیطان را پرداخت کنید.

Cuphead The Delicious Last Course PS4-Fugazi_CyB1K

Update v1.04; ID: CUSA20499; BACKPORT + DLC Pack

دانلود-بازی-Cuphead-PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Hot Wheels Unleashed برای PS4

5/5 - (3 امتیاز)

بازی Hot Wheels Unleashed با داشتن مسیرهای مسابقه‌ای دیدنی و نفس‌گیر، وظیفه جمع‌آوری بهترین ماشین‌ها را به شما داده است و می‌توانید با کمک گرفتن از خودروهای برند و پرسرعت، شانس بالایی برای پیروزی خود فراهم کنید. بازی همیشه شما را در شرایط عالی قرار داده و کمک می‌کند که بهترین مسابقات را از خود به نمایش گذارید. می‌توانید مهارت‌های قبلی خود را با تجربه مسابقات زیاد توسعه داده و وارد لول‌های بعدی شوید. حتی می‌توانید رقابت را با دوستان خود تجربه کرده و برای سرگرمی تمام عیار آماده شوید. همه چیز در مسابقات آفلاین خلاصه نشده است و می‌توانید چالش‌های بیشتری را هم در بازی تجربه کنید.

Hot Wheels Unleashed PS4-DUPLEX

ID:CUSA25502; Update v1.17 + Backport + DLC Pack v2

دانلود-بازی-Hot-Wheels-Unleashed

دانلود بازی Horizon Zero Dawn Complete Edition v1.11.2 برای کامپیوتر

4.6/5 - (324 امتیاز)

بازی Horizon Zero Dawn یک اثر ویدئویی در سبک اکشن نقش آفرینی و جهان باز که توسط شرکت گوریلا گیمز ساخته شده و بدست سونی اینتراکتیو انترتینمنت در فوریه و مارس ۲۰۱۷ به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. نسخه کامل این بازی (شامل تمامی آپدیت‌ها و DLCها) که تحت عنوان Complete Edition شناخته می‌شود، در ۷م آگوست ۲۰۲۰ بر روی شبکه استیم برای پلتفرم PC در دسترس قرار گرفت.

شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn دختری جوان به نام اِلوی است، یک شکارچی و تیراندازی ماهر که در جهانی پرجنب و جوش که ساکنین آن موجودات مکانیکی مرموزی به‌شمار می‌روند، به کاوش می‌پردازد. بازی محیطی جهان باز را برای کاوش در اختیار الوی می‌گذارد در حالی که او قادر به انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مرتبط با داستان است. بازیکن باید با استفاده از نیزه، سلاح‌های دوربرد و تاکتیک‌های مخفی‌کاری به مبارزه با موجوداتی مکانیکی تحت عنوان ماشین‌ها بپردازد که همچنین از بقایای آن‌ها نیز می‌تواند برای منابع خود استفاده کند. سیستم مهارت درختی برای بازیکن توانایی‌های جدید و پاداش‌های مجهول را فراهم می‌نماید.

Horizon Zero Dawn v1.11.2 PC-GOG | FitGirl Repack

نسخه فشرده جدید FitGirl با آخرین آپدیت اضافه شد

دانلود-بازی-Horizon-Zero-Dawn-Complete-Edition

دانلود بازی Far Cry 6 – Collectors Edition برای PS4

4.3/5 - (30 امتیاز)

داستان بازی Far Cry 6 در جزیره‌ای خیالی به نام یارا (Yara) در دریای کارائیب روایت می‌شود. دنیای این بازی از وضعیت جمهوری کوبا، تحریم‌ها و رکود اقتصادی این کشور به همراه انقلابی که از سال ۱۳۳۲ تا ۱۳۳۷ (۱۹۵۳ تا ۱۹۵۹ میلادی) به وقوع پیوست، الهام گرفته شده است.

شما در این عنوان کنترل شخصیتی به نام دانی (Dani) را بر عهده دارید. او که دوران بچگی‌اش را بدون پدر و مادر و به همراه دوستانش در محله‌های فقیر‌نشین منطقه‌ی اسپرانزا (Esperanza) سپری کرده، هم‌اکنون در حال تلاش برای فرار از یارا و پناهنده شدن به کشور آمریکا است، اما پس از این‌که مرگ دوستان دوران کودکی‌اش را به چشم می‌بیند و بعد از آشنایی با کلارا (Clara)، رهبر گروه آزادی‌خواه لیبرتاد (Libertad) نظرش تغییر کرده و به جنبش مردمی علیه دولت دیکتاتور حاکم بر یارا می‌پیوندد.

Far Cry 6 Collector’s Edition PS4-CyB1K_Fugazi

Update v1.09; ID: CUSA15717 + BACKPORT + DLC Pack

دانلود-بازی-Far-Cry-6-Ultimate-Edition-ps4

دانلود بازی AI THE SOMNIUM FILES – nirvanA Initiative برای PS4

3/5 - (4 امتیاز)

بازی AI THE SOMNIUM FILES – nirvanA Initiative در حالی دنبال می‌شود که شش سال پیش، نیمه سمت راست یک جسد کشف شده است. نیمه چپ هرگز پیدا نشده و تا شش سال بعد، کاملا تازه و بدون هیچ گونه نشانه‌ای از پوسیدگی، اکنون ماموران ویژه یعنی میزوکی و ریوکی، همراه با شرکای هوش مصنوعی خود آیبا و تاما، وظیفه دارند که قتل‌های سریالی عجیب و غریب را حل کنند. این در حالی است که باید از طرح مرموزی که فقط به‌عنوان ابتکار نیروانا شناخته می‌شود، رونمایی خواهند کرد. بازی در سبک ماجرایی ارائه شده است و روایتی عجیب و غریب از سازندگان ژاپنی است که مورد توجه منتقدین هم قرار گرفته است. محیط‌های جالبی هم در بازی وجود دارد.

AI THE SOMNIUM FILES nirvanA Initiative PS4-OPOISSO893

ID: CUSA31380; Update v1.01 + BACKPORT

دانلود-بازی-AI-The-Somnium-Files-NirvanA-Initiative-ps4

دانلود بازی Serious Sam Collection برای PS4

5/5 - (5 امتیاز)

مثل همیشه در این مجموعه هم باید هدایت شخصیت دوست داشتنی به نام سم (Sam) را به دست گرفته و نبردهای دیوانه‌واری را با موجودات عجیب و غریب داشته باشید. در جریان بازی هم سلاح‌های جالبی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهره‌ی لازم را از آن‌ها ببرید. تمام چهار نسخه‌ی موجود در بازی Serious Sam Collection در سبک‌های اکشن و تیراندازی به صورت اول شخص هستند و به همین علت، عده‌ی زیادی را به خود جذب خواهند کرد. بنابراین در صروتی که از دوست داران این سری هستید و یا تمایل دارید تا برای اولین بار آن را تجربه کنید، بدون معطلی به سراغ این مجموعه بروید. گفتنی است که دو شرکت کروتیم (Croteam) و دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) به ترتیب در امر توسعه و نشر این اثر نقش داشته‌اند. ضمنا بخش‌های آنلاینی هم در این عنوان به چشم می‌خورد که برای شروع هر یک از آن‌ها حداقل به ۱۶ بازی‌باز نیاز خواهد بود.

Serious Sam Collection PS4-CyB1K

ID: CUSA08218; Update v1.02 + BACKPORT

دانلود-بازی-Serious-Sam-Collection-ps4

دانلود بازی Lake برای PS4 – نسخه هک شده OPOISSO893

5/5 - (2 امتیاز)

داستان بازی Lake از اول سپتامبر سال ۱۹۸۶ شروع می‌شود. شما نقش فرد چهل و چند ساله‌ای به‌نام مردیت وایس را برعهده دارید که از شهر بزرگی به شهر آرام خود بازگشته است. او شغل پرمشغله خود را در یک شرکت نرم‌افزار رها کرده و قصد دارد که در شهر خود، پست محلی را به جای پدرش اداره کند. او در طول اقامت دو هفته‌ای خود در Providence Oaks زیبا، با چهره‌های آشنا و جدید زیادی ملاقات می‌کند. شما در این بازی باید تصمیم بگیرید که با چه افرادی صحبت کرده، با آن‌ها دوست شده و آن‌ها را برای ادامه مسیر زندگی خود انتخاب می‌کنید. هر اتفاقی که در بازی بیفتد، شما را به یک تصمیم جدید سوق می‌دهد و باید تصمیم بگیرید که در این شهر زندگی کرده یا به همان شهر آلوده و بزرگ قبلی خود بازمی‌گردید.

Lake CUSA31991 PS4-OPOISSO893

Update v1.08 + BACKPORT

دانلود-بازی-Lake-ps4

دانلود نسخه هک شده بازی FAR Lone Sails برای PS4

3.6/5 - (5 امتیاز)

بازی FAR Lone Sails یک عنوان ماجراجویانه می باشد که شما با ماشین خود به سفر می روید. در ماشینی منحصر به فرد، شما سرتاسر اقیانوس خشک شده ای را طی می کنید که قبلا تمدنی پویا در آن جریان داشته است. با وجود موانعی که در سر راه شما هستند و آب و هوای خطرناک، شما باید به مسیر خود ادامه بدهید و به انتهای مسیر برسید. این سفر ماجراجویانه شما را به کجا می برد؟ آیا شما آخرین بازمانده از گونه ی خود هستید؟ بازی FAR Lone Sails اثر استودیو Okomotive می باشد و Mixtvision آن را منتشر کرده است. این بازی توانسته نظر بسیار مثبتی را از برترین منتقدین بازی های رایانه ای دریافت کنید و جوایز متعددی را بدست آورده است.

شما باید دائما به نگهداری و آپگرید ماشین سواری خود بپردازید تا بتوانید بر موانع متعدد و بلایای طبیعی پیروز شوید. دنیایی منحصر به فرد پیش روی شماست! رد پاهای به جا مانده از نیاکان خود را دنبال کنید، سازه ها و محل سکنی آن ها را پیدا کرده و داستان تمدنی که زمانی در اینجا جاری بوده است را کشف کنید. بازی FAR Lone Sails درواقع تقابلی از شما، ماشین شما و هیچ چیز دیگر است! یک بازی آخر الزمان که هیچ اثری از زامبی ها در آن نیست. بازی FAR Lone Sails پر است از باقیمانده تمدنی که با تولید ماشین‌آلات بزرگ توسعه یافته است. کشتی‌ها در کف دریایی خشک شده با پاهایی مهندسی شده و بزرگ قرار گرفته‌اند که باعث می شود ماشین شما در مقایسه با آن‌ها ترحم‌آمیز به نظر آید. با قرار گرفتن در چنین فضایی به تنهایی، هم احساس بی فریادرس بودن و هم احساس قدرت به شما دست می‌دهد.

FAR Lone Sails CUSA14846 v1.03 PS4-TKJ13

دانلود-بازی-FAR-Lone-Sails-ps4