نرم افزار پنهان سازی فایل ها و فولدر ها Wise Folder Hider 4.2.2.157 Pro

5/5 - (1 امتیاز)

نرم افزار پنهان سازی فایل ها و فولدر ها Wise Folder Hider نرم افزاری رایگان و مناسب جهت مخفی سازی فایل، فولدر و درایو های حافظه های قابل حمل یو اس بی می باشد. این نرم افزار بسیار ساده و سریع می تواند فایل ها و هر نوع اطلاعات شما را از دید دیگران مخفی کند و فقط در صورتی اطلاعات شما قابل نمایش است که وارد نرم افزار شده و آن ها را مجدداً به حالت اولیه برگردانید. برای ورود به نرم افزار نیز بایستی پسوردی که در هنگام راه اندازی نرم افزار آن را وارد می کنید ، به نرم افزار ارائه دهید تا بتوانید محیط نرم افزار را مشاهده کنید و فولدر های مخفی خود را نمایان کنید یا فولدر و فایل جدیدی را مخفی سازید.

همان طور که گفته شد نرم افزار پنهان سازی فایل ها و فولدر ها Wise Folder Hider می تواند درایور های یو اس بی و حافظه های فلش را نیز مخفی کنید. توجه کنید که این نرم افزار برای حذف شدن و باز شدن نیازمند پسوردی است که در هنگام راه اندازی وارد می نماید ، بنابراین حتماً در وارد کردن پسورد دقت کنید و همچنین قبل از استفاده نهایی یک بار با اطلاعات معمولی آن را تست نمایید. فایل های مخفی شده توسط این نرم افزار با هیچ سیستم عامل و نرم افزار ثانویه ای قابل مشاهده نیستند. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.Wise Folder Hider

Wise-Folder-Hider-اسکرین-شات Wise-Folder-Hider-اسکرین-شات

info

Wise Folder Hider protects your private and important data from others’ eyes. This application is designed as a free USB drive/ file/ folder hiding tool. User can use it free to hide sensitive or important files and folders on local partitions or removable devices. The data can’t be accessed by other programs or other operating systems such as DOS. The only way to access or unhide these data is to enter the valid password. However, Wise Folder Hider is designed for home use only, but not recommended for commercial settings which require stricter confidentiality. Using this application, your private data and important files will not be exposed to others or unintentionally revealed and your privacy will not be pried into if you share one computer, USB drive, removable HDD drive, etc.

سیستم مورد نیاز

Operating System: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
Memory (RAM): 256 MB of RAM required.
Hard Disk Space: 50 MB of free space required.
Processor: Intel pentium 4 or later.

راهنمای نصب

بعد از نصب ، محتوای پوشه Crack را در محل نصب کپی کنید. آنرا اجرا کرده و Patch را بزنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com