دانلود بازی شبیه سازی پل سازی Bridge Constructor Premium 11.1 – اندروید

شما در بازی Bridge Constructor در جزیره ای زیبا قدم خواهید زد و می توانید تا با ساختن بیشتری تعداد از پل ها از دره های عمیق و خطرناک عبور کرده و با دانلود Bridge Constructor راه را برای مردم باز نمایید. شما با داشتن این بازی می توانید شم مهندسی خود را بیدار کرده و به خوبی روند پل سازی را به بهترین شکل انجام داده و از بازی لذت کافی را ببرید. بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کرده و به گونه ای یک حالت اعتیادآور را نیز داشته باشد. چرا که در این بازی شما مشتاق ساخت و ساز خواهید شد و می توانید روند خوبی از طراحی را تجربه نمایید. این طراحی ها باید به گونه ای باشد که وزن و زاویه در نظر گرفته شده و به حرفه ای ترین شکل خودش صورت گرفته باشد. شما می توانید تا از خط کش ها و ابزارهای ارائه شده در برنامه استفاده کرده و کار را برای خودتان راحت تر نمایید.

با دانلود Bridge Constructor می توانید امتیازات بالایی را کسب نمایید و بتوانید به خوبی تمامی چیزها و ماموریت هایی که به شما سپرده شده است را به بهترین شکل ممکن انجام دهدی. بازی دارای ماشین آلات سنگین به منظور جابه جایی قطعات می باشد که به صورت کالا شبیه سازی شده و زیبا آماده حمل و نقل اجزا برای ساختن پل می باشد. این نسخه از بازی دارای گرافیک بهترین نسبت به سری های پیشین خود می باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۳٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Bridge Constructor از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Bridge-Constructor

دانلود بازی شبیه سازی و زیبای ساختن پل Bridge Constructor Premium 3.7 برای اندروید

شما در بازی Bridge Constructor در جزیره ای زیبا قدم خواهید زد و می توانید تا با ساختن بیشتری تعداد از پل ها از دره های عمیق و خطرناک عبور کرده و راه را برای مردم باز نمایید. بازی دارای ماشین آلات سنگین به منظور جابه جایی قطعات می باشد که به صورت کالا شبیه سازی شده و زیبا آماده حمل و نقل اجزا برای ساختن پل می باشد. این نسخه از بازی دارای گرافیک بهترین نسبت به سری های پیشین خود می باشد.

 

Bridge Constructor Premium 3.7 Apk

 

Bridge-Constructor-Cover