دانلود بازی Feist برای PC

5/5 - (1 امتیاز)

Feist یک عنوان پر افتخار و با کیسه ای پر از جوایز مختلف جشنواره های بازی های رایانه ای می باشد که در سبک ایندی، اکشن و پلتفرمر بیش از ۶سال ساخت آن طول کشیده است. فضای بازی یک فضای غم انگیز، خشن و تلاش برای زنده ماندن می باشد که سرشار از جلوه های خیره کننده، موجودات پویا و موسیقی متن بسیار گیرا می باشد. دیو های عجیب و غریب را در سرتاسر جنگل، کوه های خطرناک، غارهای تاریک و باتلاق های نورانی دنبال کنید. مراقب موجودات خطرناکی که به حرکات و تصمیمات شما واکنش نشان می دهند باشید و با هوشمندی از تله هایی که برای آزمودن توانایی های شما برای زنده ماندن می باشد بگذرید.

Feist PC-TiNYiSO

 

Feist pc cover دانلود بازی Feist برای PC

 

=-= اطلاعات بیشتر از این بازی در پردیس گیم =-=

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP or newer
Processor: Intel Core i3 or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 or better
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1 GB available space

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista or newer
Processor: Intel Core i7 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 280 / ATI Radeon HD 4870 or better
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 1 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Feist screenshots 01 small دانلود بازی Feist برای PC Feist screenshots 02 small دانلود بازی Feist برای PC

Feist screenshots 03 small دانلود بازی Feist برای PC Feist screenshots 04 small دانلود بازی Feist برای PC

Feist screenshots 05 small دانلود بازی Feist برای PC

 

source دانلود بازی Feist برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل CUE بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، تنها کافیست بازی را اجرا نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Feist برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

================================================

TiNYiSO Release

 

download دانلود بازی Feist برای PCدانلود:    Direct Link

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود