دانلود بازی KYN برای PC

اولین رای باشید!

Kyn یک عنوان تک نفره که با اقدامات بازیکن عمل خواهد کرد موفقیت ها و ناکامی ها شما مکان شما با نام Home را تغییر خواهد داد.ماموریت شما در این عنوان مبارزه بر علیه تاریکی و حفاظت از مردمتان است.ویژگی های کلیدی عنوان Kyn بدین شرح می باشد : “۱٫کاوش ۱۸ مرحله ای (هر چه با هیولاهای بیشتری مبارزه کنید ، امتیازات و ویژگی های بیشتری را جمع آوری خواهید کرد.) / ۲.کنترل کردن حداکثر شش نفر از اعضای گروه در جنگ گرم (با استفاده از مهارت ها می توانید گروه خود را تقویت کنید و دشمنانتان را بسوزانید.) / ۳.ساخت بدن و کنترل شخصیت خودتان (ساخت گروه های مختلف از جنگجویان که قادر هستند در برابر هر چیزی که به سویشان پرتاب می شود مقاومت کنند.)”. در همین رابطه نیز ، بنیانگذار استودیوی Tangrin آقای Victor Legerstee اظهار داشته : “ما هیولاها را تنها به عنوان هیولاهای اضافی خلق نکرده ایم.در بازی اردوگاه های خاصی وجود دارند که افراد مسن ، زنان و کودکان نیز در روستایشان از آنها محافظت خواهند کرد.”.

KYN PC-FLT

 

KYN pc cover دانلود بازی KYN برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: AMD Athlon 64 X2 6000+ or equivalent Intel CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD5750 or nVidia GS 250
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 10 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: AMD FX 6350 or Intel Core i5-2300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD 6770 or nVidia GTX 450
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 10 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

KYN screenshots 01 small دانلود بازی KYN برای PC KYN screenshots 02 small دانلود بازی KYN برای PC

KYN screenshots 03 small دانلود بازی KYN برای PC KYN screenshots 04 small دانلود بازی KYN برای PC

KYN screenshots 05 small دانلود بازی KYN برای PC KYN screenshots 06 small دانلود بازی KYN برای PC

 

source دانلود بازی KYN برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی KYN برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

================================================

FLT Release

 

download دانلود بازی KYN برای PC – دانلود به صورت تک لینک ۴.۰ گیگابایتی از سرور تیزفایل

 

download دانلود بازی KYN برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود