دانلود AutoCAD Raster Design 2023 – تبدیل نقشه های پیکسلی به وکتور

نرم افزار Autodesk AutoCAD Raster Design ابزارهای رندر را در یک پک ویژه برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند تصاویر اسکن شده را ویرایش کرده و عکس های پیکسلی را به اشیاء وکتوری در قالب DWG تبدیل کنند. دانلود AutoCAD Raster Design یک ابزار پیشرفته در زمینه طراحی سه بعدی نیز می باشد و هر کاربری برای ویرایش تصاویر خود می تواند از ان استفاده کند.

با دانلود این برنامه می توانید ابزارهای قدرتمندی را برای تبدیل وکتورها داشته باشید و در زمینه بهینه سازی تصاویر ابزارهای قدرتمندی را در اختیار داشته باشید. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت ها پشتیبانی می کند و می تواند نقشه ها را برای کارکرد بهتر تبدیل کند.

کاور-AutoCAD-Raster-Design-2019

دانلود نرم افزار ویرایش عکس PicsArt Photo Studio 19.3.0 – اندروید

PicsArt Photo Studio نرم افزار قدرتمندی به منظور ویرایش تصاویر و ارائه فیلتر های ویژه برای زیباسازی تصاویر می باشد که دارای بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا می باشد. کاربران این برنامه می توانند تا دوربین خود را بهینه سازی کرده و تصاویر خود را زیباسازی نمایید. شما کاربران می توانند به صورت آنلاین از قابلیت های بیشتر این برنامه بهره مند شده و فیلترهای ویژه کاربران را نیز دریافت کرده و با ایده پردازی ها و خلاقیت های بیشتری نیز روبرو شوید. شما نیز می توانید ایده های خود را به صورت یک فیلتر ذخیره کرده و آنها را برای دیگر افراد نیز به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای انتخاب های زیادی برای شما می باشد تا شما نیز بتوانید کارایی بالای آن را درک کرده و عکس های شگفت انگیزی را توسط این برنامه تولید نمایید. تصاویر دیجیتالی می توانند در ویرایش های برنامه به صورت زیبایی از برنامه خارج شده و برای دیگر افراد خلاق در جهان فرستاده شوند. شما می توانید با دانلود PicsArt Photo Studio با جامعه جهانی این برنامه که بیش از ۲۵۰ میلیون نفر می باشند ارتباط برقرار کرده و با نظریه های مختلف آنها نیز آشنا شوید.

کاور-PicsArt-Photo-Studio

دانلود نرم افزار ویرایش قدرتمند تصاویر YouCam Perfect 5.68.6 – اندروید

YouCam Perfect برنامه قدرتمندی به منظور فتوگرافی و ویرایش تصاویر اندروید می باشد. کاربران اندروید می توانند تا با این برنامه لک های صورت را حذف کرده و یا پوست صورت و بدن خود را زیباسازی کرده و آن را ذخیره نمایند. با این برنامه می توانید به خوبی زیبایی عکس های خودتان را کامل تر کرده و لک ها را حذف کرده و زیبایی را به چهره های تصاویر اضافه نمایید. با این برنامه می توانید در بخش فیلم نیز وارد شده و ویرایش های خوبی را در این زمینه داشته باشید. فیلترهای برنامه به قدری عالی می باشند که می توانید کلیپ های اکشن خوبی را طراحی کرده و به خوبی از آن لذت ببرید. امکان خلاقیت نیز در این برنامه فراهم شده است. رتوش عکس ها به خوبی در برنامه صورت می گیرد و کاربران مبتدی نیز براحتی می توانند به میک آپ صورت بپردازند. از این برنامه می توانید استفاده نمایید و با طراحی عکس های زیبا به خوبی آن را در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همین فیلترها طوری می باشند که روی تمام عکس ها تاثیر خاص خودش را می رساند و می تواند زیبایی را به چهره های مختلف اعطا نماید. این فیلترها قابل دانلود در نسخه های جدیدتر و بهینه سازی شده تر نیز می باشد.

با دانلود YouCam Perfect کاربران می توانند جستجوی خوبی روی فیلترها داشته باشند و طوری عمل نمایند که عکس ها واقعی تر به چشم آمده و تاثیر خوبی روی بیننده داشته باشد. صحنه های سرگرم کننده به قدری می باشد که هر کاربر بر حسب سلیقه خود می تواند انتخاب خوبی را از بین آنها داشته باشد. این برنامه دارای بخش متنوعی نیز به منظور تهیه تصاویر سلفی می باشد که با بهینه سازی توسط خود برنامه امکان ویرایش بهتر آنها نیز فراهم آمده است. این برنامه روی اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب واجرا می شود.

YouCam-Perfect-Cover

دانلود Topaz A.I. Gigapixel 5.4.5 – بزرگنمایی تصاویر توسط هوش مصنوعی

نرم افزار Topaz A.I. Gigapixel در واقع اولین و تنهاترین نرم افزار دسکتاپ است که از هوش مصنوعی استفاده می کند و می تواند تصاویر شما را هنگام اضافه کردن جزئیات طبیعی بزرگنمایی کند و نتیجه شگفت انگیزی را به شما ارائه کند. این عملیا ت به منظور عدم ضربه وارد شدن به کیفیت تصاویر انجام می شود و می توانید به صورت خودکار، تکنولوژی یادگیری عمیق را از برنامه انتظار داشته باشید و تصاویر شگفت انگیزی را از برنامه تحویل بگیرید.

نتایج این برنامه بسیار شگفت انگیز است و یقینا می توانید بزرگنمایی جذابی از تصاویر را بدون وجود تارشدگی و ایجاد نویز در آنها مشاهده کنید. جزئیات موجود در برنامه با وضوح واقعی عکس تداخلی ندارند و در واقع می توانید از وضوح مصنوعی که برنامه ایجاد کرده است استفاده کنید و کیفیت بسیار بالایی را نظاره گر باشید. این برنامه اطلاعات تصاویر را از بین نمی برد و می توانید از برنامه در پردازش های گرافیکی نیز استفاده کنید و هیچ منافاتی با دیگر برنامه های ویرایشگر نخواهد داشت.

کاور-Topaz-A.I.-Gigapixel

دانلود Photo Studio PRO 2.5.6.6 – نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید

با دانلود Photo Studio PRO می توانید یک استودیو با امکانات وسیع داشته باشید تا بتوانید تصاویر خود را ویرایش کنید و از جلوه های ویژه ناب برای آن بهره ببرید. این برنامه دارای ابزارهای بسیار حرفه ای می باشد و می توانید به صورت پیشرفته تصاویر خود را وارد کنید و از طیف گسترده ای از افکت ها بهره مند شوید. قطعا استفاده کردن از این برنامه بسیار ساده است و حتی مبتدیان نیز می توانند به زیباسازی تصاویر بپردازند. شما می توانید بسیاری از ویزگی های آماده را برای تصاویر خود داشته باشید و در صورت نیاز خودتان تنظیمات را تغییر دهید.

با دانلود Photo Studio PRO می توانید از امکاناتی نظیر اضافه کردن متن و تغییر رنگ تصاویر نیز استفاده کنید و قالب های زیبایی را برای تصاویر خود در نظر داشته باشید. جلوه های ویژه به صورت هوشمند در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید به طرز شگفت انگیزی، افکت های ناب را به تصاویر اضافه کنید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Photo-Studio-PRO

دانلود نرم افزار سلفی BeautyPlus 7.1.011 – اندروید

دسته‌بندی نشده

BeautyPlus نرم افزار قدرتمندی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دانلود BeautyPlus امکان تهیه عکس های سلفی زیبا و سفارشی سازی شده را برای کاربران فراهم می کند. کاربران این برنامه براحتی می توانند تصاویر گرفته شده خود را ویرایش کرده و با بهترین جلوه های ویژه آن را تزئین نمایند. افراد زیادی از این برنامه استفاده می کنند و شما کاربران علاقه مند به تصاویر زیبا می توانید از فیلترها و جلوه های ویژه برنامه استفاده نمایید و به خوبی رنگ چشم و بسیاری از المان های دیگر را به تصاویر خودتان اضافه نمایید. با توجه به برخی از ویژگی های برنامه شما قادر خواهید بود تا زیبایی طبیعی خود را یافته و از برنامه نیز کمک بگیرید.

با دانلود BeautyPlus می توانید فیلترهای جدیدی را تجربه نمایید و از المان هایی نظیر رنگ چشم، پوست صاف، چشم های روشن، دندان های سفید و بسیاری فیلتر دیگر بهره مند شوید. برنامه دارای ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان می باشد که همین مورد فدرتمند بودن این برنامه را تصدیق می کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار را برای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر دریافت نمایید که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود BeautyPlus از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-BeautyPlus

دانلود YouCam Makeup- Makeover Studio 5.86.2 – نرم افزار آرایش مجازی اندروید

نرم افزار YouCam Makeup ابزار حرفه ای همراه با قابلیت های متنوع است و امکان آرایش مجازی را برای خانم ها فراهم می کند. این برنامه از افکت های خاصی استفاده می کند و نحوه استفاده از ابزارها را طوری تنظیم کرده است که کاربران حرفه ای بتوانند بیشترین بهره را ببرند و در عین حال، کاربران مبتدی بتوانند براحتی از برنامه استفاده کنند. هم می توانید از طرح ها و پروژه های آماده استفاده کنید و هم به صورت حرفه ای خودتان همه چیز را از نو شروع کنید.

با دانلود YouCam Makeup می توانید از آرایش های مختلف الهام بگیرید و برای رویدادهای مختلف کار انجام دهید. لوازم جانبی متعددی برای برنامه ارائه شده است و می توانید همراه با راهنما پیش ببرید و بهترین آرایش را روی صورت های مختلف انجام دهید. این برنامه متغیر با دستگاه های مختلف روی اندرویدهای متفاوتی اجرا می شود.

کاور-YouCam-Makeup

دانلود اتودسک اسکچ‌بوک Autodesk SketchBook Pro 2021 v8.8.0

نرم افزار Autodesk SketchBook به صورت فوق العاده قدرتمند و آسان، امکان طراحی و نقاشی دیجیتالی و طبیعی را برای طراحان و مهندسان و هر علاقه مندی فراهم می کند. این نرم افزار ابزارهای بسیار قدرتمندی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند به صورت پیشرفته و حرفه ای، کار طراحی و نقاشی خود را انجام داده و ویرایش های لازم را روی تصاویر انجام دهند. دانلود Autodesk SketchBook رابط کاربری بصری بسیار فوق العاده ای را فراهم کرده است. با استفاده از نرم افزار Autodesk SketchBook Pro for Enterprise می توانید تجربه نقاشی دلپذیر و کاملا واقع گرا را داشته باشید و از براش های نامحدود استفاده کنید. ابزارهای و ویژگی های متنوعی در برنامه وجود دارد که می توان به قابلیت حاشیه نویسی، سایه زنی، تعیین خطوط اولیه و براش های باکیفیت اشاره کرد.

کاور-Autodesk-SketchBook-Pro-for-Enterprise-2019

دانلود Camera MX Pro 4.7.200 نرم افزار مدیریت دوربین حرفه ای – اندروید

نرم افزار Camera MX Pro یک ابزار کامل و جامع برای مدیریت دوربین موبایل می باشد که امکان بسیار پرکاربردی را در زمینه ایجاد و ویرایش فایل های تصویری و ویدئویی فراهم کرده است. این برنامه با داشتن بیش از ۱۰ میلیون دانلود از ۱۰۰ کشور مختلف، محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است و در آپدیت های جدید خودش نیز امکانات بیشتری را در نظر گرفته است. این برنامه را می توانید به عنوان جایگزین دوربین گوش یاستفاده کرده و شات های بسیار زیبایی را تهیه کنید. وجود جلوه های ویژه متنوع و امکان دادن افکت های ویژه به تصاویر و ویدئوها، تنها بخش کوچکی از قابلیت های برنامه است.

با دانلود Camera MX Pro براحتی می توانید ویدئوهای منحصربفردی را تهیه کرده و تمام عکس ها و ویدئوهای خود را یکجا ویرایش کنید. آلبوم آنلاین برنامه یکی از امکانات خاص آن است که امکان اشتراک گذاری، بایگانی و ذخیره آنها را فراهم می کنئ. نرم افزار در اکثر تبلت ها و گوشی ها، پشتیبانی می شود و دیگر نگران بهم خوردگی تصاویر خود نخواهید بود. گزینه های بهینه سازی متنوعی نیز برای برنامه در نظر گرفته شده است که امکان مدیریت رسانه ای منحصربفرد فایل هایتان را فراهم می کند. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Camera-MX-Pro

دانلود Photo Scanner by Photomyne 11.2.1310L – نرم افزار اسکن قدرتمند تصاویر اندروید

Photo Scanner by Photomyne سریع ترین راه را برای اسکن تصاویر فراهم می کند و می توانید آنها را به صورت فایل های دیجیتالی ذخیره کنید. این برنامه امکان اشتراک گذاری این تصاویر را فراهم می سازد و می توانید با تکنولوژی پیشرفته این تصاویر را با کیفیت های بالا ذخیره کنید. تسک های این برنامه ساده است و می توانید تبدیلات مختلف را هم روی تصاویر انجام دهید. امکان تبدیل تصاویر تک رنگ به عکس های سیاه و سفید فراهم شده است و می توانید نویز های مختلف آنها را در حین اسکن پاک کنید و یک تصویر با کیفیت داشته باشید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Photo-Scanner-by-Photomyne