دانلود Apowersoft Video Converter Studio 4.7.9 نرم افزار انکودر فیلم و موسیقی

اولین رای باشید!

دانلود Apowersoft Video Converter Studio نام قدرتمند ترین نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدیویی می باشد که توسط Apowersoft توسعه یافته است. این مبدل ویدیویی می تواند از فرمت های زیادی چون AVI, MP4, FLV, MKV بسیاری دیگر پشتیبانی کند و حتی قادر به تبدیل به فرمت های صوتی هم چون MP3, MP2, OGG, AAC می باشد. این نرم افزار می تواند ۱۰۰ درصد کیفیت تصویری ویدیو شما را حفط کرده و از کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p نیز پشتیبانی می کند.این نرم افزار از فرمت کم حجم Hevc/H.265 نیز پشتیبانی می کند.

نرم افزار Apowersoft Video Converter Studio از وارد کردن فایل های صوتی خارجی و زیرنویس ها پشتیبانی می کند. شما ممکن است بخواهید دیگر فایل های صوتی و زیرنویس را به ویدیو های اصلی که می خواهید تبدیل کنید اضافه کنید که این نرم افزار برای شما این کار را انجام می دهد. شما می توانید فیلم های چندگانه را به یک فایل ویدئویی کامل ترکیب کنید. هنگامی که شما چندین ویدیو از سایت های به اشتراک گذاری ویدیو آنلاین دانلود کنید، این نرم افزار مبدل فرمت صوتی و تصویری برای شما مفید است.

دانلود-Apowersoft-Video-Converter-Studio

Apowersoft-Video-Converter-Studio-اسکرین-شات  Apowersoft-Video-Converter-Studio-اسکرین-شات

info

Video Converter Studio is the most powerful movie video converter, and it was developed by Apowersoft. This video converter can convert all types of video formats, such as AVI, MP4, FLV, MKV and many others. It even converts audio formats, such as MP3, MP2, OGG, AAC and so on.

سیستم مورد نیاز

Windows : 7/8/10

راهنمای نصب

پس از اتمام نصب، محتوای درون پوشه crack را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه ویندوز با حجم 47 مگابایت

دانلود نسخه مک با حجم 37 مگابایت