دانلود بازی InCell برای PC

اولین رای باشید!

InCell یک بازی کاوشگرایانه با المان های مسابقه ای و استراتژیک می باشد. به درون سلول های بدن انسان فرو روید و از شیوع ویروس در آن جلوگیری کنید. هم چنین شما می توانید این بازی را توسط VR نیز اجرا نمایید. بازی InCell توسط کمپانی Nival VR توسعه داده شده و کمپانی Nival آن را منتشر کرده است.

InCell PC-HI2U

 

InCell pc cover دانلود بازی InCell برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/8.1/10
Processor: Intel or AMD Dual-Core CPU with 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: No VR Mode: NVIDIA GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD6900 | VR Mode: NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon R9 270 (FullHD resolution)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 1500 MB available space
Additional Notes: Optional: for Oculus VR support Oculus Runtime 6+ is required

 

تصاویری از محیط بازی:

InCell screenshots 01 small دانلود بازی InCell برای PC InCell screenshots 02 small دانلود بازی InCell برای PC

InCell screenshots 03 small دانلود بازی InCell برای PC InCell screenshots 04 small دانلود بازی InCell برای PC

InCell screenshots 05 small دانلود بازی InCell برای PCInCell screenshots 06 small دانلود بازی InCell برای PC

 

source دانلود بازی InCell برای PCتوضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه HI2U را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی InCell برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

=========================================

HI2U Release

 

download دانلود بازی InCell برای PCدانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

 

helpچنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود