دانلود PDF-XChange Viewer Pro 2.5.322.8 – نرم افزار ساخت پی دی اف

دانلود PDF-XChange Viewer Pro نام نرم افزاری قدرتمند برای ساخت و تهیه فایل های پی دی اف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا سند های متنی و عکس های خود را با استفاده از ابزار های موجود در این نرم افزار به فایل های پی دی اف تبدیل نمایند. این نرم افزار قادر است تا هر فایلی که قابلیت Print شدن را دارا باشد به پی دی اف تبدیل نماید. این نرم افزار پس از نصب در لیست چاپگر های سیستم یک چاپگر مجازی را اضافه می کند تا کاربران به راحتی و همانند روش Print یک سند قادر به ساخت یک فایل پی دی اف باشند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار توانایی embed نمودن فونت ها می باشد. همچنین می توان فایل های پی دی اف ساخته شده را به صورت Encrypt شده تولید نمود تا قابلیت تغییر آن ها پس از ساخته شدن موجود نباشد. این نرم افزار قدرتمند که از امکانات متعددی برای ساخت پی دی اف برخوردار می باشد محصولی از شرکت Tracker Software می باشد. این نرم افزار را می توان یک رقیب برای نرم افزار Adobe Reader دانست. با کمک دانلود PDF-XChange Viewer Pro می تواند تصاویر یا متن های خود را به صورت مستقیم به پی دی اف تبدیل نمایید.دانلود-PDF-XChange-Viewer

ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom CC 6.4 – نسخه Portable

نرم افزار Adobe® Photoshop Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/12/Pic/Photoshop.Lightroom.jpg

 

نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان Chief Architect Premier X8 18.1.0.41 – نسخه Mac

Chief Architect Premier یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحیدکوراسیون داخلی ساختمان میباشد که به شما در زمینه طراحی کمک فراوانی میکند.این نرم افزار برای تمام جنبه های طراحی مسکونی و تجاری کاربرد دارد.شما با استفاده از این برنامه می توانید بر روی تمامی قسمت های ساختمان مانند سیم کشی برق منزل , مبلمان خانه , اتاق خواب , سرویس بهداشتی , شیب بندی ساختمان , نور پردازی , سقف , فونداسیون و … نظارت داشته باشید .این نرم افزار برای تمامی معماران , آرشیتکت ها و تمامی افرادی که می خواهند ساختمان سازی کنند کاربرد خواهد داشت.

 

 

نرم افزار کنترل دستگاه های USB با USB Network Gate 3.2 – نسخه Mac

USB Network Gate برنامه ای که به راحتی می‌توانید دستگاه‌های متصل به درگاه USB شامل ( اسکنر ، مودم ، وب کم و … ) را به اشتراک گذاشته و ماشین‌های مجازی را از راه دور Internet/LAN/WAN کنترل کرده یا به صورت ریموت دسکتاپ باشد.نرم افزار دستگاه های USB را بعد از اتصال به طور اتوماتیک شناسایی و لیستی از آنها را به نمایش میگذارد.مهم نیست که چقدر فاصله دارید یا از یک کشور دیگه باشید شما به راحتی می‌توانید دستگاه‌های usb خود را از راه‌های دور به راحتی کنترل کنید.

 

 

نرم افزار آرایش تصاویر به صورت حرفه ای AKVIS MakeUp 4.0.547.12708 – نسخه Mac

نرم افزار AKVIS MakeUp برای افزدون آرایش به عکس ها می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید تغییراتی در عکس ها ایجاد کنید تا علاوه بر زیبا به نظر رسیدن بسیار حرفه ای باشند که در زمینه مد و زیبایی برای زیباتر نشان دادن مدل ها می باشد و بسیاری از عکس هایی که در مجلات مد و زیبایی می بینید با این نرم افزار ویرایش شده اند ، کار با این نرم افزار بسیار ساده است و فقط کافیست تا پس از باز کردن برنامه عکس را باز کنید و کلید Run را بزنید تا عکس بصورت اتوماتیک رتوش شود و تغییرات لازم در آنها ایجاد شود .این نرم افزار دارای دو حالت سریع و پیشرفته می باشد که در قسمت سریع عکس ها بصورت اتوماتیک با تنظیمات پیش فرض ویرایش می شوند ولی در قسمت پیشرفته تمام امکانات نرم افزار در اختیار شماست و مناسب با سلیقه خود می توانید عکس ها را ویرایش نمایید.

 

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/12/Pic/AKVIS-MakeUp.jpg

 

نرم افزار دانلود فایل های آنلاین مالتی مدیا Replay Media Catcher 6.0.1.9

Replay Media Catcher نام نرم افزاری برای ذخیره سازی کلیپ های صوتی و تصویری آنلاین از میلیون ها سایت مختلف می باشد. در این نرم افزار کاربران می توانند با ابزارهای موجود اقدام به ذخیره سازی تصاویر و فایل صوتی ای نمایند که به صورت آنلاین بر روی وب سایت ها اقدام به ارائه خدمات مختلف می کنند. کلیپ های در حال پخش را می توان در هنگام ذخیره سازی به هر یک از فرمت های رایج به صورت دلخواه تبدیل نمود . این نرم افزار محصولی از شرکت Applian Technologies می باشد.

 

 

نرم افزار مدیریت پسورد ۱Password 6.1.0 – نسخه Mac

۱Password نام نرم افزاری است که با کمک آن قادر خواهید بود تا پسوردهای سایت ها و نرم افزار های مختلف را ذخیره و مدیریت نمایید . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد . این نرم افزار قابلیت قرار دادن اتوماتیک این پسورد ها را در مرورگر های مختلف اینترنتی دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به پر کردن اتوماتیک فرم ها و ساخت پسورد های قدرتمند اشاره کرد. همچنین شما می توانید به وسیله این نرم افزار فیلد فرم های اینترنتی خود را به راحتی و با امنیت بالا پر کنید.

 

 

نرم افزار ویرایش حرفه ای همزمان تصاویر BatchPhoto Pro / Enterprise 4.1.1 – نسخه Mac

نرم افزار BatchPhoto یک ابزار قدرتمند برای دستکاری و ویرایش عکس ها می باشد که اصلاح، حاشیه گذاری، تغییر شکل، اضافه کردن افکت و تغییر نام هزاران عکس به صورت همزمان را آسان می سازد. به جای اینکه عکس ها را تک تک ویرایش و تنظیم کنید، این نرم افزار ویرایش تصاویر به شما امکان می دهد تا گروهی از عکس های مختلف را انتخاب کرده، یک دسته ویرایش Photo Editor و اصلاح را در نظر بگیرید، و بر روی آن گروه عکس گرافیک اعمال کنید.

 

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/12/Pic/BatchPhoto-Pro-.jpg

 

نرم افزار ویرایش حرفه ای همزمان تصاویر BatchPhoto Pro / Enterprise 4.1.1 Build 2016.02.22

نرم افزار BatchPhoto یک ابزار قدرتمند برای دستکاری و ویرایش عکس ها می باشد که اصلاح، حاشیه گذاری، تغییر شکل، اضافه کردن افکت و تغییر نام هزاران عکس به صورت همزمان را آسان می سازد. به جای اینکه عکس ها را تک تک ویرایش و تنظیم کنید، این نرم افزار ویرایش تصاویر به شما امکان می دهد تا گروهی از عکس های مختلف را انتخاب کرده، یک دسته ویرایش Photo Editor و اصلاح را در نظر بگیرید، و بر روی آن گروه عکس گرافیک اعمال کنید.

 

 

ضبط حرفه ای صفحه نمایش توسط ScreenFlow 5.0.5 – نسخه Mac

نرم افزار ScreenFlow یک ابزار قدرتمند ضبط ویدئو می باشد که به طور مستقیم از مانیتور شما فیلم ضبط می کند و خروجی های مختلفی می دهد که برای ارائه یک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنتد. شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد.

https://img5.dlhas.ir/AliRe/1394/12/Pic/ScreenFlow.jpg