دانلود Dup Scout Ultimate 10.7.14 – نرم افزار حذف فایل های تکراری

دانلود Dup Scout Ultimate ابزاری کاملا حرفه ای به منظور جستجو و حذف کامل فایل های تکراری می باشد. این نرم افزار با جستجوی کامل در بخش های مختلف سیستم نظیر هارد و بخش های NAS فایل های تکراری را یافته و برای انجام عملیات به کاربر معرفی می کند. می توانید فایل های تکراری یافت شده را بررسی کرده و یا با استفاده از کلید های میانبر تعریف شده عملیات خود را روی آنها انجام دهید. از جمله این عملیات می توان به انتقال آن ها به دایرکتوری دیگر، فشرده سازی، انتقال و یا حذف کامل آن ها اشاره کرد. این برنامه با ارائه تحلیل های جزئی از وب سرور های HTML امکان یافتن آسان فایل های آنها و گزارشات ارسال شده را فراهم کرده و روند تجزیه و تحلیل عناصر را آسان تر می کند.

دانلود Dup Scout Ultimate به شما این امکان را می دهد تا گزارش فایل های حذف شده خود را به فرمت های اچ تی ام ال , فرمت متن , Excel CSV, پی دی اف و XML  ذخیره نمایید.شما می توانید هم اکنون نرم افزار حذف فایل های تکراری Dup Scout Ultimate را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

دانلود-Dup-Scout

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Avira System Speedup 2.0.6.875

روزانه مقدار زیادی از حافظه کامپیوتر شما توسط فایل های زائد و بی مصرف و کوکی ها و چیز های بی مصرف دیگر که اصلا به کار شما نمی آید پر میشود. این فایل ها بار سنگینی بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر شما قرار میدهد.Avira System Speedup یک نرم افزار برای حدف اینگونه فایل ها میباشد و به شما کمک میکند تا فایل ها زائد و کوکی ها را پاک کنید.با پاک کردن این فایل ها سیستم شما بهینه میشود و باعث برگرداندن سرعت دوباره سیستم شما میشود.این نرم افزار دارای دو نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) میباشد که شما میتوانید در ادامه این پست آن را از وبسایت دانلودها ، دانلود کنید.

 

 

 

نرم افزار بهینه سازی سیستم PC Reviver 2.0.4.28

PC Reviver یکی از بهترین نرم افزارهای بهینه سازی می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهای مختلف و رابط گرافیکی بالا با کاربر به تمامی افراد در سطوح مختلف این توانایی را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین نتیجه را برای بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم بگیرند. همچنین این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد.

 

PC Reviver 2.0.4.28 نرم افزار بهینه سازی سیستم PC Reviver 2.0.4.28

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Synei System Utilities 3.05

هنگامی که اطلاعات شما به صورت درهم و برهم در هارد انباشته می شود می توانید در سیستم بسیار تاثیرگذار بوده و موجب کاهش عملکرد مفید آن نیز بشود. Synei System نام ابزاری قدرتمند به منظور سرعت بخشیدن به عملکرد کامپیوتر می باشد که با حذف چالش ها و عوامل مضر و کاهش دهنده سرعت سیستم را بهینه سازی کرده و موجب صرفه جویی در مصرف منابع و همچنین بالارفتن سرعت سیستم می شود. نرم افزار Synei System ضمن اینکه تمامی ابزارهای نرم افزارهای مشابه را اختیار دارد دارای روش های متفاوتی برای بهینه سازی حافظه رم و پردازنده cpu و بهینه سازی اینترنت می باشد و همچنین برای یافتن علت های کاهش سرعت ویندوز و عدم پایداری آن الگوریتم های متفاوتی را به اجرا می گذارد.

 

Synei System Utilities 3.05 نرم افزار بهینه سازی ویندوز Synei System Utilities 3.05

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز System Ninja 3.0.7

System Ninja نرم افزاری کم حجم و کامل در زمینه مدیریت بر سیستم عامل و بهینه سازی قسمت های مختلف و همچنین عیب یابی مشکلات سیستم می باشد. این نرم افزار با استفاده از ابزارهای مختلف و رابط گرافیکی بالا با کاربر به تمامی افراد در سطوح مختلف این توانایی را می دهد تا در کوتاه ترین زمان ، بهترین نتیجه را برای بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم بگیرند. از ابزار هایی که این نرم افزار میتواند در اختیار کاربر قرار دهید میتوان به پاک سازی رجیستر ، مدیریت استارت آپ ، حذف کش مرورگر ها ، حذف فایل های Log ویندوز ، شناسایی فایل های مخفی و … نام برد .

 

System Ninja 3.0.7 نرم افزار بهینه سازی ویندوز System Ninja 3.0.7

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Avira System Speedup 1.6.10.1246

روزانه مقدار زیادی از حافظه کامپیوتر شما توسط فایل های زائد و بی مصرف و کوکی ها و چیز های بی مصرف دیگر که اصلا به کار شما نمی آید پر میشود. این فایل ها بار سنگینی بر دوش حافظه و پردازنده کامپیوتر شما قرار میدهد.Avira System Speedup یک نرم افزار برای حدف اینگونه فایل ها میباشد و به شما کمک میکند تا فایل ها زائد و کوکی ها را پاک کنید.با پاک کردن این فایل ها سیستم شما بهینه میشود و باعث برگرداندن سرعت دوباره سیستم شما میشود.این نرم افزار دارای دو نسخه نصبی و قابل حمل (Portable) میباشد که شما میتوانید در ادامه این پست آن را از وبسایت دانلودها ، دانلود کنید.

 

Avira System Speedup نرم افزار بهینه سازی ویندوز Avira System Speedup 1.6.10.1246

 

 

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Cloud System Booster 3.6.69

Cloud System Booster نرم افزار ای قدرتمند در زمینه ی تعمیر و بهینه سازی سیستم است . نرم افزار Cloud System Booster بر اساس تکنولوژی روز بهینه سازی کرده و فایلهای غیر ضروری ، رجیستری ، کوکی ها و History مرورگر های سیستم را پاکسازی میکند . همچنین این نرم افزار با استفاده از ابزار هایش فایل های اضافی نرم افزار های که قبلا از سیستم پاک شده اند و فایل هایی از آن ها باقی مانده و باعث کندی سیستم میشود را حذف میکند . Cloud System Booster دارای سیستم اسکن حرفه ای میباشد که در کمتر از یک ثانیه سیستم را تحلیل میکند و تقویت و بهینه سازی را شروع میکند .

 

 

رفع مشکلات ویندوز Genuine Registry Doctor 2.6.9.8

نرم افزار Genuine Registry Doctor به شما کمک می کند ویندوز خود را ریجستری کنید و مشکلات ویندوز خود را رفع کنید . همیشه با سرعت کم و با نگرانی هنگ کرده با رایانه خود کار میکنید. اگر از ترس از هنگ کردن رایانه خود دارید و یا کار مهمی با کامپیوتر خود انجام میده اید پیشنهاد می شود این نرم افزار استفاده کنید. اگر مشاهده کرده باشید موقع هنگ سیستم شما فایل explorer شما بسته خواهد شد ولی این نرم افزار به شما کمک میکند این فایل باز باشد . این نرم افزار پایداری سیستم شما را به حداکثر می رساند. این نرم افزار به فارسی دکتر ریجستری نام دارد شما با دکتر ریجستری می توانید حفره های و مشکلات و هنگ کردن ناگهانی ویندوز را ترمیم کنید . این نرم افزار قابل دانلود از سایت دانلودها می باشد .

 

رفع مشکلات ویندوز Genuine Registry Doctor 2.6.9.8

 

پاک سازی ویندوز با CCleaner 4.12.4657

CCleaner 4.12.4657  یک نرم افزار رایگان و کاملا کاربردی است که با سرعت بسیار بالا فایل های بدرد نخور یا اصطلاحا Temporary را از روی سیستم شما پاک می کند. پاک شدن این فایل ها موجب افزایش میزان فضای خالی هارد دیسک و افزایش سرعت و بازده سیستم شما می گردد . همچنین این نرم افزار می تواند با پاک کردن کوکی ها ، History ، دیتابیس ها ، لیست دانلود ها و … که توسط نرم افزار هایی چون FireFox , Opera , Chrome , IE , Yahoo , Nero, … برروی کامپیوترتان برجای مانده امنیت شما را برای جلوگیری از هک شدن تامین نماید . البته شایان ذکر است که CCleaner برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه این کاررا خودسرانه انجام نمی دهد بلکه به شما این امکان را می دهدکه مشخص کنید به دنبال حذف کدام فایل ها هستید . CCleaner بارفع ایرادات و عیوب رجیستری به افزایش طول عمر ویندوز کمک شایانی می کند . البته قبل از انجام عملیات چک کردن ، یک بک آپ ( BackUp ) کامل از رجیستری ویندوز می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند آن را به حالت قبل بر گرداند .

 

پاک سازی ویندوز با CCleaner 4.12.4657

 

بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 Pro 2.96.241

Wise Care 365 Pro 2.96.241 نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. این برنامه را می توانید از دانلودها دریافت نمایید

 

بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 Pro 2.96.241