دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای PC

3.8/5 - (5 امتیاز)

اگر اهل فیلم های سری Transformers باشید٬ حتما به دنبال بازی های سری Transformers هم خواهید رفت. به تازگی از عنوان تازه ای از سری بازی های Transformers با نام Transformers: Rise Of The Dark Spark منتشر شده است. این عنوان در واقع ادغامی از فیلم آینده Michael Bay و سری Transformers در قالب یک بازی جدید است. این عنوان در New York Toy Fair معرفی شد و توسط استودیوی Edge of Reality ساخته شده است. بازیکن در بازی قابلیت بازی بر روی هر دو جناح Autobots و Decepticons را داراست و در بازی بیش از ۴۰ کارکتر قابل پخش وجود دارد. همچنین بازی دارای یک بخش چند نفره نیز هست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. نسخه کنسول Transformers: Rise Of The Dark Spark نیز دارای بخش Co-op هست که ۴ بازیکن را وارد این بازی می کند. تجربه های جمع آوری شده در بخش چند نفره و تک نفره Transformers: Rise Of The Dark Spark قابل اشتراک گذاری هستند.

 

Transformers Rise of the Dark Spark-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® Vista/7/8

CPU : Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM : 2 GB RAM

Graphics: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DirectX: Version 9.0c

Hard Drive: 10 GB available space

Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

 

تصاویری از محیط بازی:

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.1.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360 Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.2.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.3.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360 Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.4.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360

 

source دانلود بازی Max The Curse of Brotherhood برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه FairLight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

دانلود مستقیم در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Firedrive    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Firedrive    Direct Link

 

————————————————————

 

نسخه فشرده ۶.۳ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

source دانلود بازی Max The Curse of Brotherhood برای PCتوضیحات نصب نسخه BlackBox بازی: ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. هم چنین برای اجرای فایل نصب (Setup) بازی، شما باید حتما پیش نیاز .Net Framework 4.5 به بالا را بر روی سیستم خود نصب داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی GRID Autosport برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link    

 

 

رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود